rise and shine schreef:Limburgers maken geen bier, maar pils.
Wat is het verschil dan??
Bier is bovengistend, pils is ondergistend. Heineken, Amstel, Grolsch etc (dus alle Nederlandse 'biertjes' laat maar zeggen) is pils.
Echte mannen brouwen hun bier zelf. As we speak staat hier een vat van 23 liter Mexicaans/corona achtig bier te gisten De afgelopen 2 maanden heb ik samen met een vriend van me al zo'n 7 kratten echt bier gebrouwen (allemaal vrij zwaar, rond de 8%) Het 1e kratje is op, de rest staat nog te na te gisten op de fles en kan over een paar weken gedronken worden. We hebben verder nog voor ik denk 8 kratjes bier aan brouwmateriaal staan (ingrediënten)
@ mitchel & back on topic
De accu die ik heb lijkt wel op die van jou, dus het boekje zal wel kloppen. Alleen de accubak klopt dus niet denk ik??
Moet ik zaterdag naar die yamaha motor sloop om te kijken of ze zo een rotor hebben, of gaan we het eerst proberen? Als je 's middags komt kunnen we daar anders samen nog heen, is om de hoek.
En verder nog iets nodig behalve bougies?
En hoe kom jij hierheen? Auto of motor?
En sleur je Gino mee?
geen idee welke accu bak je hebt, ik zal kijken of ik die van mij er ergens af kan slopen maar ik zou als ik jou was wel even op die sloop kijken, je weet maar nooit