ik kies ----oorlog en geouwehoer topic-----
-
- 7500km gereden
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
-
- 7500km gereden
Triforce schreef:Yamaha rd50m schreef:rise and shine schreef:Ik vind dat Aab nogal kapsones heeft
misschien een poll over organiseren?
maar Paul heeft de macht in dit topic!
maak je toch een andere topic aan
dit is het leukste topic ooit, wordt niet van afgeweke

Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
Triforce schreef:Yamaha rd50m schreef:rise and shine schreef:Ik vind dat Aab nogal kapsones heeft
Ag ik spreek paull wel even tijdens de Veluwe rit, als hij tenminste nog durft. Maar daar ga ik wel van uit we bijten immers niet (en maarten is vega)
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
paull schreef:rise and shine schreef:Triforce schreef:Yamaha rd50m schreef:rise and shine schreef:Ik vind dat Aab nogal kapsones heeft
Ag ik spreek paull wel even tijdens de Veluwe rit, als hij tenminste nog durft. Maar daar ga ik wel van uit we bijten immers niet (en maarten is vega)
Ha als ik kom, kom ik niet alleen met de heer Darryl, en ook niet met alleen maar yammies. Ben ik een stuk minder bang. Wat fijn dat iedereen zo te spreken is over dit topic! Allhoewel jullie hellaas wat hebben gemist. Plaatste steeds reacties en de heer tom verwijderde de bende steeds, werd er pist om. Zo het onstaan van het topic. Blijf bij de regel; meningsuiting mag en dient niet door sneu persoon verwijdert te worden. En vervolgens dan zelf reacties te gaan plaatsen en de boel op locked te zetten. Kan ik echt niet tegen en word ik een zeur, onredelijk, eigenwijs irritant eh nog iemand suggesties?
Mvg. De topic beheerder
Gaan er ook nog honda's komen dan? ik dacht dat die een Pre party hadden in Alphen