Dan kan je alleen je bocht niet zo meer omzetten als je 'm dichtlast. Ik zou gewoon dikke bocht erin doen en als je 'm af wilt voeren, dan moet je geen homoet kopen die maakt ook redelijk wat geluid
ja maar het geluid is juist vet en wat ik probeer is om met kleine handelingen het vermogen te kunnen varieren
maar ja fs1's willen gewoon niet langzaam heb ik het idee
je kan ook een ring tussen je cilinder en uitlaat plaatsen (bij je pakking). Dat is denk ik nog het makkelijkst is je toch perse een homoet wilt, maar alleen in het weekend ofzo snel wilt rijden
Rij je eigenlijk veel harder met een homoet of niet? Ik heb bijvoorbeeld nu een 60cc F5B met 16mm en daar rij ik 65 km/u mee.. Zou ik dan met een homoet echt sneller gaan?
Ja er is gewoon iets maar ik weet niet wat.. mn contactpunten heb ik gewoon op het oog gesteld en mn carb is ook niet helemaal goed want ik moet met choke open rijden anders rijdt ie k*t..
Waslijn schreef:Rij je eigenlijk veel harder met een homoet of niet? Ik heb bijvoorbeeld nu een 60cc F5B met 16mm en daar rij ik 65 km/u mee.. Zou ik dan met een homoet echt sneller gaan?
Op een F5B zal het wss niet veel schelen. Zo'n homoet werkt pas goed bij snelle cilinders
Waslijn schreef:Rij je eigenlijk veel harder met een homoet of niet? Ik heb bijvoorbeeld nu een 60cc F5B met 16mm en daar rij ik 65 km/u mee.. Zou ik dan met een homoet echt sneller gaan?
dat ding moet zowieso harder lopen dan 65. beetje 50cc fbb loopt dat nog.
Waslijn schreef:Ja er is gewoon iets maar ik weet niet wat.. mn contactpunten heb ik gewoon op het oog gesteld en mn carb is ook niet helemaal goed want ik moet met choke open rijden anders rijdt ie k*t..