OCC1S Tunings Perikelen
-
- 1250km gereden
- Berichten: 1268
- Lid geworden op: 03 jun 2007, 10:56
Ok nieuw plan, ik heb nog een goed ingereden cilinder hier thuis liggen, gewoon zon standaard 50cc immitatie.
Die ga ik dus bewerken, waar moet ik mee beginnen, laten zakken tot odp en 0,5 mm verbreden aan bijde kanten (aangezien hij 25 breed is, en 26,8 mogelijk is (want dat is 67 procent dachtik zo)).
Ik wil hard rijden, dus eventueel een zwaardere vertanding (41/14, rijd nu met 44/14)
Nog meer suggesties, want ik wil echt knoepert hard gaan, welke uitlaatje raden jullie mij aan? en hoe duur zal dat ongeveer zijn? (homoetje?)
Die ga ik dus bewerken, waar moet ik mee beginnen, laten zakken tot odp en 0,5 mm verbreden aan bijde kanten (aangezien hij 25 breed is, en 26,8 mogelijk is (want dat is 67 procent dachtik zo)).
Ik wil hard rijden, dus eventueel een zwaardere vertanding (41/14, rijd nu met 44/14)
Nog meer suggesties, want ik wil echt knoepert hard gaan, welke uitlaatje raden jullie mij aan? en hoe duur zal dat ongeveer zijn? (homoetje?)
-
- 1250km gereden
- Berichten: 1268
- Lid geworden op: 03 jun 2007, 10:56
Ah ok
clear now
!.
Maar laat ik het nog eens allemaal samenstellen.
Ik heb een 50cc immi cilinder (al ingereden).
Alles aan deze cilinder is standaard, nog niets aan geveild, nu wil ik zo'n hoog mogelijke top halen (is nu ongeveer 75/80, maar wil harder).
Nu kan ik wel dom weg gaan veilen waar ik zojuist een cilinder mee verknalt heb, maar toen ging ik niet hader dan 70, en ja, dan ga je erop achter uit.
heb al gehoord dat je je cilinder gelijk moet vijlen aan odp, maar zal dit veel schelen, naast meer poortoppervlakte.


Maar laat ik het nog eens allemaal samenstellen.
Ik heb een 50cc immi cilinder (al ingereden).
Alles aan deze cilinder is standaard, nog niets aan geveild, nu wil ik zo'n hoog mogelijke top halen (is nu ongeveer 75/80, maar wil harder).
Nu kan ik wel dom weg gaan veilen waar ik zojuist een cilinder mee verknalt heb, maar toen ging ik niet hader dan 70, en ja, dan ga je erop achter uit.
heb al gehoord dat je je cilinder gelijk moet vijlen aan odp, maar zal dit veel schelen, naast meer poortoppervlakte.
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 03 feb 2007, 21:19
www.aj-tuning.nl : voor 30 euro ben je klaar en heb je t perfect 

-
- Site Admin
- Berichten: 11146
- Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
- Locatie: Den Haag
Trial and error methode noemen wij dat en dat is de meest omslachtige manier om iets werkend te krijgen of iets op te lossen 
