denk dat de prijs er ook een grote invloed op heeft.
kreidler is vele malen duurder en daardoor zijn die mensen vaak over serieus.
bovendien zitten er in dat wereldje ook een hoop orri neukers.
Vind het ook hartstike leuk om die oudjes op die dingen te sarren.
meestal zijn ze niet zo beroerd, maar soms...
klopt, en van de prijzen kan je idd depressief worden Maar het kan ook aan redelijke prijs hoor. Om maar een voorbeeld te geven toen ik handvaten ging kopen kreeg ik de keuze uit
nieuw gemaakte originele, dat was €150 of een gewoon zwart soort van universeel setje voor €25 ofzo.
Dan is de keuze snel gemaakt, en het valt niet echt op. Maar idd , de meestal oudere mannen van zundapp of kreidler willen alles zoveel
mogelijk origineel, en da kost
Ik vind mijn achterbuurman wel vet, die heeft zijn eigen zundapp nog van vroeger, een geforceerd lucht gekoelde en 3 handschakel bak, rijdt er elke dag (behalve in de winter) mee naar zijn werk en terug, is nog helemaal orgineel op uitlaat na dan, had hij 2 jaar geleden vervangen.
Twowheeler schreef:dit is wel een groot compliment! idd, het blijft wel erg levendig, al mag er van mij soms wel iets minder off-topic zijn overal
Dat maakt wel de Bieravonden/Meetings/Ritten zo geslaagd, omdat we nu ook al wat bij elkaar ouwehoeren En dan is t in t echt nóg leuker! En als alleen maar over brommers verteld zou worden, zou het hier ook sneller dood zijn en uitsterven
Ohjah, dat het filiaal van Price Waterhouse Coopers uit ons bedrijfspand vertrekt, en een verhuisbedrijf alles laten opruimen, waarbij ze ongeveer de helft van de inboedel gewoon weggooien! Ik heb vanmiddag 10 flessen wijn die in een doos zaten uit de container gevist Verder nog heel veel ander bruikbaar spul samen et wat andere gasten
onlangs een bod gedaan op een suzuki AC, hij antwoorde mij dat hij een bod had van 600 euro, ik zeg ok dat heb ik niet
en wat ik nu belachelijk vind is dat zijn frank valt dat die brommer wel wat waard is, dus hij verbreekt ook die deal met die ander,
zet de brommer er opnieuw op voor veel meer....
vind ik gewoon belachelijk......
Arnoute schreef:onlangs een bod gedaan op een suzuki AC, hij antwoorde mij dat hij een bod had van 600 euro, ik zeg ok dat heb ik niet en wat ik nu belachelijk vind is dat zijn frank valt dat die brommer wel wat waard is, dus hij verbreekt ook die deal met die ander, zet de brommer er opnieuw op voor veel meer.... vind ik gewoon belachelijk......
Dat gebeurt echt vaak.. Beetje jammer voor de hobbyisten.
Aan de andere kant vind ik het nog meer jammer dat mensen hem goedkoop verkopen, en iemand anders hem er 3x zo duur op zet om eraan te verdienen. Dan liever de originele eigenaar (ik weet dat jij dat niet doet, is in het algemeen).
Arnoute schreef:onlangs een bod gedaan op een suzuki AC, hij antwoorde mij dat hij een bod had van 600 euro, ik zeg ok dat heb ik niet en wat ik nu belachelijk vind is dat zijn frank valt dat die brommer wel wat waard is, dus hij verbreekt ook die deal met die ander, zet de brommer er opnieuw op voor veel meer.... vind ik gewoon belachelijk......
Dat gebeurt echt vaak.. Beetje jammer voor de hobbyisten. Aan de andere kant vind ik het nog meer jammer dat mensen hem goedkoop verkopen, en iemand anders hem er 3x zo duur op zet om eraan te verdienen. Dan liever de originele eigenaar (ik weet dat jij dat niet doet, is in het algemeen).
Zo'n ding moet je meteen ophalen, voor de verkoper zich kan bedenken. Afspreken en dan dagen wachten kan alleen bij mensen die betrouwbaar en eerlijk zijn. En die zijn nou eenmaal dun gezaaid. Lijkt me dat dat inmiddels duidelijk is.
Dat gebeurt echt vaak.. Beetje jammer voor de hobbyisten. Aan de andere kant vind ik het nog meer jammer dat mensen hem goedkoop verkopen, en iemand anders hem er 3x zo duur op zet om eraan te verdienen. Dan liever de originele eigenaar (ik weet dat jij dat niet doet, is in het algemeen).
Zo'n ding moet je meteen ophalen, voor de verkoper zich kan bedenken. Afspreken en dan dagen wachten kan alleen bij mensen die betrouwbaar en eerlijk zijn. En die zijn nou eenmaal dun gezaaid. Lijkt me dat dat inmiddels duidelijk is.
Ik bel dan meestal, of mail dat ik hem vandaag of morgen ophaal. Maar ik zit niet elke seconde van de dag op internet op zoek naar koopjes, dus de koopjesjagers zijn me meestal voor. Zit sowieso een stuk minder op marktplaats e.d. te snuffelen, scheelt een hoop in de portomonnix.
Maar het komt inderdaad regelmatig voor dat mensen zeggen dat ze de biedingen af willen wachten, of dat ze hem eerst nog een keer willen adverteren in de juiste rubriek Dan haak ik meestal af.