Wist je dat topic v3.06834348
-
- 7500km gereden
mja, normaal ik ook,
maar we hadde de ontsteking net goed gezetn gaf een goede vonk, dus gewoon die bougie erin en niet verder bij nagedacht,
maar tejuist teste ik hem en gaf niks vonk meer, dus snel andere geprobeerd en werkte direct...
maar we hadde de ontsteking net goed gezetn gaf een goede vonk, dus gewoon die bougie erin en niet verder bij nagedacht,
maar tejuist teste ik hem en gaf niks vonk meer, dus snel andere geprobeerd en werkte direct...
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 250km gereden
Yamaha rd50m schreef:wist je dat zaterdag heel de dag met drie man aan de rd bezig geweest
wist je dat alles geprobeerd en niet wou lope
wist je dat zojuist bougie vervangen
wist je dat hij direct starte
wist je dat ik dat een tijdje geleden ook voorhad
ik testte of hij een vonk had door een andere bougie te gebruiken (ik zag de bougiesleutel niet meteen liggen)
carbu volledig opengehaad, naftkraantje verwiseld, membranen verwisseld, cilinder erafgehaald, onstekingtijdstip gecontroleerd, en na een halfuur gewoon kijken (je weet maar nooit of de kabouterkes komen helpen) schoot het me te binnen ! de bougie kan kapot zijn.... en dat was ze ook
Triforce schreef:Koop dan een goede helm
hij is goed.... alleen klote als het sneeuwt/hagelt, omdat je dan alles in je gezicht krijgt.
ik vind een integraal helm niet fijn want:
1. dat ding beslaat altijd
2. als er krassen op zitten en het is donker en er rijdt een auto tegemoet, zie je de weg niet meer
3. als ik achter me wil kijken (heb tenslotte geen spiegels) moet me nek draaien als een uil, omdat je anders nog niks ziet