Yamaha TZR bedoel je Alles bij Termaat is al weg, voor originele onderdelen kan je er nog wel naar toe met een onderdeelnummer van een partslist, dan kunnen ze het bestellen.
Die bedoel ik ja, ritje is toch nog gelukt tombo eerst ging het fout ik was 4 km van huis ik denk stuurd dat ding raar joh, lekke band.
rustig naar huis terug gereden en daar de band gemaakt daarna weer vertrokken en toen ging t lekker graafseweg heel even de 65 aangetikt brommertje loopt weer perfekt.ben dus weer over de sterreschansweg gereden kopsehof daar naar beneden met het gas dicht 45 km per uur hahaha.
toen naar beek maar die weg is open gebroken dus een beetje off road gedaan
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
joscabrio schreef:Die bedoel ik ja, ritje is toch nog gelukt tombo eerst ging het fout ik was 4 km van huis ik denk stuurd dat ding raar joh, lekke band. rustig naar huis terug gereden en daar de band gemaakt daarna weer vertrokken en toen ging t lekker graafseweg heel even de 65 aangetikt brommertje loopt weer perfekt.ben dus weer over de sterreschansweg gereden kopsehof daar naar beneden met het gas dicht 45 km per uur hahaha. toen naar beek maar die weg is open gebroken dus een beetje off road gedaan
tjoe pfff dat moet je nooit doen. dit geeft zeer veel schade aan je zuigert.
of had je de koppeling ingeknepen?
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Alles wat ik deze week gezien heb: echt heel veel hoor =D
1x Rode FS1 2RU in de buurt van eerbeek
1x Zilveren FS1 ( weet niet welk type, in elk geval met blikken zijplaatjes) bij Rheden
1x Yamaha Enduro, wit kruising Dieren/Doesburg/Ellecom
1x RD50, Zwart, in Velp, stond bij de AH.
en tot slot een Blauwe Yamaha TZR in Apeldoorn