nah ben ik bijna klaar met de paarse 378 ,moest alleen nog de membraam en de carbarateur vervangen
barst er hier een bui los snel de rommel naar binnen gezet de rest van de fs1,tjes t was nog net allemaal droog.
Maar wat naar henk jan moet heb ik nu klaar nouja op het schijf carter na dan maar dat spuit
ik wel als de blokjes terug zijn.
dan kunnen alle blokjes tegelijk gespoten worden.
moet de 69er ontstekingskap ook nog klaar maken maar komt goed.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Mondeling afgesproken dat ik een RS100 zou kopen van iemand via een tweedehands-website, zeg dat ik zal laten weten wanneer ik hem kan komen halen, nu blijkt dat de verkoper de brommer toch nog heeft verkocht aan iemand anders die meer bood Maar de verkoop was dus eigenlijk al rond.
Onfair. Maarja, moet toch nog wachten tot februari dus hopelijk komt er iets beter langs (dit misschien?! http://www.2dehands.be/motoren/motoren/ ... __tot=1985).
Nouja, als je echt zeker wilt weten dat je het ding kon kopen had je een kleine aanbetaling moeten doen. Tenminste, zo doe ik het als ik van een vreemde koop/iets verkoop aan een vreemde
Neenee ... haha, maar was ook al voor ik het naar jou heb gebracht, en nu nog wat zitten zoeken naar een mogelijk probleem ...
Maar ja, zonder blok gaat dat niet he ... waarschijnlijk ...
woers schreef:Neenee ... haha, maar was ook al voor ik het naar jou heb gebracht, en nu nog wat zitten zoeken naar een mogelijk probleem ... Maar ja, zonder blok gaat dat niet he ... waarschijnlijk ...
Moet je accu aansluiten op de gele draad van de ontsteking (maar dan wel die van de draadboom)
Is makkelijk als je problemen met de verlichting hebt hoef je niet steeds je motor te starten.
woers schreef:Neenee ... haha, maar was ook al voor ik het naar jou heb gebracht, en nu nog wat zitten zoeken naar een mogelijk probleem ... Maar ja, zonder blok gaat dat niet he ... waarschijnlijk ...
Moet je accu aansluiten op de gele draad van de ontsteking (maar dan wel die van de draadboom)
Is makkelijk als je problemen met de verlichting hebt hoef je niet steeds je motor te starten.