Henry ford zei t al je kunt ze in alle kleuren krijgen als t maar zwart is
hij had gelijk Vind die gekleurde frame,s bij de kleur witjes ook niet mooi hoor.
Dat is ook een van de redenen geweest dat ik mijn chromen frame ook weer zwart gemaakt heb.
ik vond t niet mooi achteraf, dat frame heb ik trouwens nu gebruikt voor de rat
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
fs1man schreef:Henry ford zei t al je kunt ze in alle kleuren krijgen als t maar zwart is hij had gelijk Vind die gekleurde frame,s bij de kleur witjes ook niet mooi hoor. Dat is ook een van de redenen geweest dat ik mijn chromen frame ook weer zwart gemaakt heb. ik vond t niet mooi achteraf, dat frame heb ik trouwens nu gebruikt voor de rat
Zwepper schreef:Ja die zijn er, volgens mij heeft jet hier ooit foto's gepost van 2 streetjes met witte frames
(@ jeti) Ik wil men 2ru frame en achterbrug wit spuiten en dan blauwe tank en wit gespoten zijkapjes met blauwe stickers. Kortom, een ptje maar dan van een 2ru... Maar ik wil wel eerst een voorbeeld hebben...
Oew, dat gaat lastig worden.. Heb over de 100.000 foto's op mijn computer die ik zelf gemaakt heb afgelopen jaren (> 15 jaar ).. Dus ff zoeken gaat hem niet worden.. Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar zou echt niet meer weten bij welk evenement dat was.
Misschien kun je hier zoeken op de zoekfunctie? Lijkt me sterk dat er niet op "witte frames" is gereageerd..
wannesfs1 schreef:http://www.jmpbonderdelen.nl/yamaha/framedelen/halve-maan-middenbok-fs1.html heb ik dit + veer + pikkel nodig, om mijn pikkel te monteren? of is die halve maan voor iets anders?
Ik neem aan dat pikkel standaard is?
I dat geval heb je die spullen nodig ja plus de standaard as
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Zwepper schreef:Ja die zijn er, volgens mij heeft jet hier ooit foto's gepost van 2 streetjes met witte frames
(@ jeti) Ik wil men 2ru frame en achterbrug wit spuiten en dan blauwe tank en wit gespoten zijkapjes met blauwe stickers. Kortom, een ptje maar dan van een 2ru... Maar ik wil wel eerst een voorbeeld hebben...
Oew, dat gaat lastig worden.. Heb over de 100.000 foto's op mijn computer die ik zelf gemaakt heb afgelopen jaren (> 15 jaar ).. Dus ff zoeken gaat hem niet worden.. Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar zou echt niet meer weten bij welk evenement dat was.
Misschien kun je hier zoeken op de zoekfunctie? Lijkt me sterk dat er niet op "witte frames" is gereageerd..
Zal eens zoeke...
Er bestaan dus echt mensen zonder enig spoor van goede smaak !!! (en dan quote ik die foto's ook nog... wat ben ik soms een sukkel )
sory moet het toch even kwiijt ik erger me nogal aan bepaalde mensen hier met hun mening geven
laat iedereen lekker zijn eigen ding doen ieder zijn smaak
ze vinden vooral hun eigen geweldig
vreend als het hun smaak niet is is het lelijk of spoor je niet of zelf verkrachten
@Niek de Rijcke jonge ga lekker je ding doen al vind ik het ook niet mooi
scirocco schreef:sory moet het toch even kwiijt ik erger me nogal aan bepaalde mensen hier met hun mening geven laat iedereen lekker zijn eigen ding doen ieder zijn smaak ze vinden vooral hun eigen geweldig vreend als het hun smaak niet is is het lelijk of spoor je niet of zelf verkrachten
haha je schrijft het zelf ook !! denk dat je meer simpel met lezen ,mensen geven HUN mening (net als jij net deed) .
je moet niet alles letterlijk nemen ieder zijn ding kleur mening noem maar op.
mensen schrijven(ik ook hoor)snel en simpel van zich af maar neem ze met een korreltje zout .
meningen blijven altijd meningen en die houden het ook wel weer smeuiig hier.
maar een melding als de jouwe doen ook weer goed, maakt ' ons "soms weer wat wakker
scirocco schreef:sory moet het toch even kwiijt ik erger me nogal aan bepaalde mensen hier met hun mening geven laat iedereen lekker zijn eigen ding doen ieder zijn smaak ze vinden vooral hun eigen geweldig vreend als het hun smaak niet is is het lelijk of spoor je niet of zelf verkrachten
Al spuit hij alles wit zijn pakkie an
IK vind het alleen oerlelijk
Maar inderdaad heb ik al zo vaak gezegd een ieder moet zijn eigen ding doen en doen wat hij of zij mooi vind .....
ga eens checken hoe ik het kan oplossen.. bedankt voor het meedenken marco ik laat wel eens weten hoe ik het gefixt heb.. als tomtom op 6 volt werkt kan het eigenlijk rap geklonken zijn.
@Baja boy tuurlijk moet je sommige dingen ook met een koreltje zout nemen
maar wil er ook niet te veel van zegen anders blijven we bezig even goede vrienden
bajaboy schreef:
haha je schrijft het zelf ook !! denk dat je meer simpel met lezen ,mensen geven HUN mening (net als jij net deed) . je moet niet alles letterlijk nemen ieder zijn ding kleur mening noem maar op. mensen schrijven(ik ook hoor)snel en simpel van zich af maar neem ze met een korreltje zout . meningen blijven altijd meningen en die houden het ook wel weer smeuiig hier.
maar een melding als de jouwe doen ook weer goed, maakt ' ons "soms weer wat wakker