gek geworden, verder heb ik ook geen idee, 'k zal eens aan max vragen wat het plan is.... Roy schijnt niet meer mee te gaan ofzo En ik las iets over vette onweersbuien? Dus wij gaan ook Modder mannen worden denk ik
Yamaha rd50m schreef:trouwens 3 juli ook naar al and the black cats ergens in duitsland! dag erop veluwe rit, wordt weer leuk weekendje!
Huh, maar je kon geen vrij krijgen op 3 juli toch? Maar kom je dan vrijdagavond nog, of zaterdagochtend?
ik had denk ik altijd gezegd dat ik zaterdag morgend kom ik moet vrijdag in de dag nog werken, dus ik kon dan niet meer naar de brommersloop, daarmee...
Yamaha rd50m schreef:yeah, ik ga blijkbaar vrijdag en zaterdag naar sjockfestival alleen spijtig dat zondag niet gaat lukke!
dit weekend
Kerel, ander gaat opeens niemand meer mee naar the mudmen.... toch maar eens overwegen of ik dit weekend niets beters te doen heb
relax, sjock is twee weke later.
juist bakje palm gaan halen voor zaterdag (morgen is het dus blijkbaar al zaterdag, echt gek )
bakje jupiler komt er ook nog bij
Yamaha rd50m schreef:yeah, ik ga blijkbaar vrijdag en zaterdag naar sjockfestival alleen spijtig dat zondag niet gaat lukke!
dit weekend
Kerel, ander gaat opeens niemand meer mee naar the mudmen.... toch maar eens overwegen of ik dit weekend niets beters te doen heb
relax, sjock is twee weke later. juist bakje palm gaan halen voor zaterdag (morgen is het dus blijkbaar al zaterdag, echt gek ) bakje jupiler komt er ook nog bij
Maar je gaat nog wel mee naar The Mudman zaterdagavond?
dit weekend
relax, sjock is twee weke later. juist bakje palm gaan halen voor zaterdag (morgen is het dus blijkbaar al zaterdag, echt gek ) bakje jupiler komt er ook nog bij
uhu, ik ga zeker mee hoor!
en fyer, je gaat wel een feestje misse!
dit weekend
uhu, ik ga zeker mee hoor! en fyer, je gaat wel een feestje misse!
Ag nu gaan we met de Hyundai coupe, dat wordt proppen!