NIX schreef:O, en die gooi jij zomaar weg zonder mij ze even te laten beoordelen?
Ribben afgebroken , diepe krassen, cilinderhemden afgebroken oude mislukte Dremel experimenten haha. Zo heel bijzonder was het niet. Oh ja en ik heb die cilinder van Riemer bewaard, met extra spoelpoorten en fluitpoortjes bij de uitlaatpoort. Iemand die er serieus mee wilt experimenteren mag hem straks wel hebben
NIX schreef:Die met die krassen ben ik wel nieuwsgierig naar. Voral als er een ori langzame tussen zit.
Was allemaal imitatie.
marco schreef:Heb je daar toevallig foto's van??
Nee niet zo. Cilinder is nu ingepakt, over een half jaartje ofzo als ik weer ga prutsen aan de FS1 zal ik wel een foto maken extra spoelpoorten waren open spoelpoorten zoals bij die originele Puch maxi cilinders
Afgelopen week mijn FS1 hier naar ons nieuwe huis gehaald. Vorig jaar juni weg gezet (na de Engelse meeting in Siebengewald), en niet meer aangeraakt. Het was 5 meter aanrennen en hij liep weer
Van de winter maar eens goed aanpakken, nu heb ik zelf een garage aan huis, lekker beunen in m'n eigen hut
Tombo schreef:Afgelopen week mijn FS1 hier naar ons nieuwe huis gehaald. Vorig jaar juni weg gezet (na de Engelse meeting in Siebengewald), en niet meer aangeraakt. Het was 5 meter aanrennen en hij liep weer
Van de winter maar eens goed aanpakken, nu heb ik zelf een garage aan huis, lekker beunen in m'n eigen hut
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vandaag de FS1 eens lekker warm laten lopen in de garage...... en klaar gezet voor zijn winterslaap..... maar ik start hem om de 3 weken hoor.....kan dat geluid niet veel langer missen