Vandaag een klein toertje gereden van 30km op de kreidler + iemand anders op de 2RU.
Wel tof, maar zou liever zelf op men FS1 rijden, dus snel de 1j6 afmaken! Morgen word de ontsteking nagekeken
jensje36 schreef:Vandaag een klein toertje gereden van 30km op de kreidler + iemand anders op de 2RU. Wel tof, maar zou liever zelf op men FS1 rijden, dus snel de 1j6 afmaken! Morgen word de ontsteking nagekeken
Laat die andere jongen dan mt de kreidler rijden, en jij op de fs1!!!!!
Ja, Jan zeker? Vette RS heeft die!
Maar de mijne is een 3bak indirect geschakelt (slechtste versnellingsbak dat kreidler ooit gemaakt heeft blijkbaar )
Maar dat heeft wel iets
jensje36 schreef:Ja, Jan zeker? Vette RS heeft die! Maar de mijne is een 3bak indirect geschakelt (slechtste versnellingsbak dat kreidler ooit gemaakt heeft blijkbaar ) Maar dat heeft wel iets
Ja, heb er al 2maal mee gereden, rijd ook zeer prettig!
Ja, mijn andere vriend had ook eerst een 3 bak, maar heeft nu een 5bak!
Sintara Saecula schreef:Achterlicht doet het niet. Als de nodige dingen het niet doen, ga ik ook niet rijden.
Heb hoge veiligheidseisen!
Wat ben je een miep he Je ziet met dit weer niet eens dat je achterlicht brand Kom zet die helm op je kop doe je holster om en geef dat ding de sporen.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Maakt mij geen hol uit, wat jullie zeggen, als ik ga rijden ben ik vaak pas middernacht thuis.
Als mijn achterlicht het dan niet doet, ben ik waarschijnlijk de l*l, hiero.
Vooral met de politie de laatste dagen, die rijden hier nu volop.
Anyways helemaal gekleed voor een lekkere lange rit, draaide het kraantje open en raadt eens begon weer te lekken dat kreng.
Vraag me nu wel heel erg af wat er aan de hand kan zijn.
De carburateur loopt gewoon helemaal vol.
Vlotterpenntje vervangen.
Kan de vlotter "lek" zijn.
Dat ie niet meer goed drijft. (kan dat uberhaubt... want het klinkt mij wel heel bizar in de oren)
Nu kan ik dus alweer niet gaan rijden, iemand een oplossing.