Wat zit je tegen vandaag 5
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
- clamdxp
- 500km gereden
dat is minder vooral als je weet dat het onterecht is bah die mensen hebben niks beters te doen. Het gebeurd mij regelmatig succes met het bezwaarschrift.. een leuke molenfs1willem schreef:Dat ik gisteravond een parkeerboete tussen mijn ruitenwisser aantrof.... en dat ik nu dus een bezwaar moet schrijven omdat er weer een paar soepkippen niet weten waar ze mee bezig zijn
.
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 2000km gereden
Swizzer schreef:Dat bij de poedercoater bleek dat de rubbers uit de achteras moeten en ik niet weetbhoe
Persen... zelf heb ik met een ijzerzaagje de binnenbussen en rubbers eerst in drie delen gezaagd (met een beugelzaagje... zaagje er doorheen steken en zagen en zweten maar) zodat er meer ruimte ontstaat en daarna met een schroevendraaier en hamer de losse delen eruit getikt/geslagen... werkt wel, maar is niet helemaal de manier... dus beter om bij de eerste de beste garage de bussen eruit te laten persen...
En daarna gewoon nieuwe plaatsen...
Laatst gewijzigd door fs1willem op 14 okt 2011, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 2000km gereden
clamdxp schreef:dat is minder vooral als je weet dat het onterecht is bah die mensen hebben niks beters te doen. Het gebeurd mij regelmatig succes met het bezwaarschrift.. een leuke molenfs1willem schreef:Dat ik gisteravond een parkeerboete tussen mijn ruitenwisser aantrof.... en dat ik nu dus een bezwaar moet schrijven omdat er weer een paar soepkippen niet weten waar ze mee bezig zijn
.
Deze zaak wordt nu al zeker in mijn voordeel opgelost... maar het is gewoon vervelend dat ik er tijd aan moet besteden zonder dat daar al compensatie tegenover staat... aan de andere kant kan ik ze gewoon domweg een factuur sturen (al weet ik dat dat niet zo werkt) om ze eens lekker door elkaar te schudden... en als ze niet tijdig of onzinnig reageren gaan dreigen met incasso en de daarmee gepaardgaande zeer hoge incassokosten

- marco
- Sheriff of the Posbank
fs1willem schreef:Swizzer schreef:Dat bij de poedercoater bleek dat de rubbers uit de achteras moeten en ik niet weetbhoe
Persen... zelf heb ik met een ijzerzaagje de binnenbussen en rubbers eerst in drie delen gezaagd (met een beugelzaagje... zaagje er doorheen steken en zagen en zweten maar) zodat er meer ruimte ontstaat en daarna met een schroevendraaier en hamer de losse delen eruit getikt/geslagen... werkt wel, maar is niet helemaal de manier... dus beter om bij de eerste de beste garage de bussen eruit te laten persen...
En daarna gewoon nieuwe plaatsen...
Met een ijzerzaagje gaat het prima

Als je een bankschroef hebt kun je ze er ook zo weer in persen wel goed inspuiten met wd40.
Yamaha Sheriff 1981
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
- clamdxp
- 500km gereden
fs1willem schreef:clamdxp schreef:dat is minder vooral als je weet dat het onterecht is bah die mensen hebben niks beters te doen. Het gebeurd mij regelmatig succes met het bezwaarschrift.. een leuke molenfs1willem schreef:Dat ik gisteravond een parkeerboete tussen mijn ruitenwisser aantrof.... en dat ik nu dus een bezwaar moet schrijven omdat er weer een paar soepkippen niet weten waar ze mee bezig zijn
.
Deze zaak wordt nu al zeker in mijn voordeel opgelost... maar het is gewoon vervelend dat ik er tijd aan moet besteden zonder dat daar al compensatie tegenover staat... aan de andere kant kan ik ze gewoon domweg een factuur sturen (al weet ik dat dat niet zo werkt) om ze eens lekker door elkaar te schudden... en als ze niet tijdig of onzinnig reageren gaan dreigen met incasso en de daarmee gepaardgaande zeer hoge incassokosten. Ik ben altijd heel aardig totdat ze onterecht iets van me willen en het me onnodig tijd kost... en dan kunnen ze maar beter oppassen
...
fijn om te horen

- HotWheels
- 500km gereden
fs1willem schreef:clamdxp schreef:dat is minder vooral als je weet dat het onterecht is bah die mensen hebben niks beters te doen. Het gebeurd mij regelmatig succes met het bezwaarschrift.. een leuke molenfs1willem schreef:Dat ik gisteravond een parkeerboete tussen mijn ruitenwisser aantrof.... en dat ik nu dus een bezwaar moet schrijven omdat er weer een paar soepkippen niet weten waar ze mee bezig zijn
.
Deze zaak wordt nu al zeker in mijn voordeel opgelost... maar het is gewoon vervelend dat ik er tijd aan moet besteden zonder dat daar al compensatie tegenover staat... aan de andere kant kan ik ze gewoon domweg een factuur sturen (al weet ik dat dat niet zo werkt) om ze eens lekker door elkaar te schudden... en als ze niet tijdig of onzinnig reageren gaan dreigen met incasso en de daarmee gepaardgaande zeer hoge incassokosten. Ik ben altijd heel aardig totdat ze onterecht iets van me willen en het me onnodig tijd kost... en dan kunnen ze maar beter oppassen
...
ben je vrijgesteld van parkeerboetes soms? zo ja, was dit op het moment v/d vaststelling ook ontegensprekelijk duidelijk voor soepkippen?
voorkomen is immers steeds beter dan (proberen) genezen ..