Wat zit je tegen vandaag 5

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

...
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank

Bericht door marco »

Airco 4 laif 8)
Yamaha Sheriff 1981
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

Tombo schreef:...
fs1willem
2000km gereden
2000km gereden

Bericht door fs1willem »

Dat ik gisteravond een parkeerboete tussen mijn ruitenwisser aantrof :D .... en dat ik nu dus een bezwaar moet schrijven omdat er weer een paar soepkippen niet weten waar ze mee bezig zijn :roll: .
clamdxp
500km gereden
500km gereden

Bericht door clamdxp »

fs1willem schreef:Dat ik gisteravond een parkeerboete tussen mijn ruitenwisser aantrof :D .... en dat ik nu dus een bezwaar moet schrijven omdat er weer een paar soepkippen niet weten waar ze mee bezig zijn :roll: .
dat is minder vooral als je weet dat het onterecht is bah die mensen hebben niks beters te doen. Het gebeurd mij regelmatig succes met het bezwaarschrift.. een leuke molen
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

Afbeelding
when men were men, and helmets were for divers
Swizzer

Bericht door Swizzer »

Dat bij de poedercoater bleek dat de rubbers uit de achteras moeten en ik niet weetbhoe :shock:
fs1willem
2000km gereden
2000km gereden

Bericht door fs1willem »

Swizzer schreef:Dat bij de poedercoater bleek dat de rubbers uit de achteras moeten en ik niet weetbhoe :shock:

Persen... zelf heb ik met een ijzerzaagje de binnenbussen en rubbers eerst in drie delen gezaagd (met een beugelzaagje... zaagje er doorheen steken en zagen en zweten maar) zodat er meer ruimte ontstaat en daarna met een schroevendraaier en hamer de losse delen eruit getikt/geslagen... werkt wel, maar is niet helemaal de manier... dus beter om bij de eerste de beste garage de bussen eruit te laten persen...
En daarna gewoon nieuwe plaatsen...
Laatst gewijzigd door fs1willem op 14 okt 2011, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
fs1willem
2000km gereden
2000km gereden

Bericht door fs1willem »

clamdxp schreef:
fs1willem schreef:Dat ik gisteravond een parkeerboete tussen mijn ruitenwisser aantrof :D .... en dat ik nu dus een bezwaar moet schrijven omdat er weer een paar soepkippen niet weten waar ze mee bezig zijn :roll: .
dat is minder vooral als je weet dat het onterecht is bah die mensen hebben niks beters te doen. Het gebeurd mij regelmatig succes met het bezwaarschrift.. een leuke molen

Deze zaak wordt nu al zeker in mijn voordeel opgelost... maar het is gewoon vervelend dat ik er tijd aan moet besteden zonder dat daar al compensatie tegenover staat... aan de andere kant kan ik ze gewoon domweg een factuur sturen (al weet ik dat dat niet zo werkt) om ze eens lekker door elkaar te schudden... en als ze niet tijdig of onzinnig reageren gaan dreigen met incasso en de daarmee gepaardgaande zeer hoge incassokosten :roll: . Ik ben altijd heel aardig totdat ze onterecht iets van me willen en het me onnodig tijd kost... en dan kunnen ze maar beter oppassen :twisted: ...
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank

Bericht door marco »

fs1willem schreef:
Swizzer schreef:Dat bij de poedercoater bleek dat de rubbers uit de achteras moeten en ik niet weetbhoe :shock:

Persen... zelf heb ik met een ijzerzaagje de binnenbussen en rubbers eerst in drie delen gezaagd (met een beugelzaagje... zaagje er doorheen steken en zagen en zweten maar) zodat er meer ruimte ontstaat en daarna met een schroevendraaier en hamer de losse delen eruit getikt/geslagen... werkt wel, maar is niet helemaal de manier... dus beter om bij de eerste de beste garage de bussen eruit te laten persen...
En daarna gewoon nieuwe plaatsen...

Met een ijzerzaagje gaat het prima :baas:

Als je een bankschroef hebt kun je ze er ook zo weer in persen wel goed inspuiten met wd40.
Yamaha Sheriff 1981
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

YamaSam schreef:Afbeelding

veilig zijn ze niet nee
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank

Bericht door marco »

:shock:
Yamaha Sheriff 1981
clamdxp
500km gereden
500km gereden

Bericht door clamdxp »

fs1willem schreef:
clamdxp schreef:

Deze zaak wordt nu al zeker in mijn voordeel opgelost... maar het is gewoon vervelend dat ik er tijd aan moet besteden zonder dat daar al compensatie tegenover staat... aan de andere kant kan ik ze gewoon domweg een factuur sturen (al weet ik dat dat niet zo werkt) om ze eens lekker door elkaar te schudden... en als ze niet tijdig of onzinnig reageren gaan dreigen met incasso en de daarmee gepaardgaande zeer hoge incassokosten :roll: . Ik ben altijd heel aardig totdat ze onterecht iets van me willen en het me onnodig tijd kost... en dan kunnen ze maar beter oppassen :twisted: ...

fijn om te horen :D en goed om te weten :twisted:
HotWheels
500km gereden
500km gereden

Bericht door HotWheels »

fs1willem schreef:
clamdxp schreef:

ben je vrijgesteld van parkeerboetes soms? zo ja, was dit op het moment v/d vaststelling ook ontegensprekelijk duidelijk voor soepkippen?
voorkomen is immers steeds beter dan (proberen) genezen ..
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank

Bericht door marco »

Heb je geen vrienden en geen ambitie dan kan je altijd nog bij de politie.
Yamaha Sheriff 1981
Gesloten