dat is de huidige stand nu
Wat heb jij vandaag met of op je brommer gedaan? v2.0
-
pee67
- 5000km gereden

- Berichten: 5445
- Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
- Locatie: Mieldere
-
Yamaha rd50m
- 7500km gereden

- Berichten: 9209
- Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12
-
wiebo
- 500km gereden

- Berichten: 857
- Lid geworden op: 01 dec 2006, 15:26
- Locatie: Groesbeek, waar anders?
Ja je zou denken een grotere sproeier, wat zegt idd je bougie? Ikzelf rijdt nu met een 170 sproeier met een Parmakit. Volgens een aantal mensen onmogelijk en zou het minimaal een 200 moeten zijn. Maar zelfs met 180 verzuipt hij giga. Het blijft dus steeds weer anders. Mocht die van jou op een grotere wel lopen zonder te verzuipen dan zou ik dat doen en dus voor een beetje meer zekerheid kiezen.
-
Axel
- Triforce
- 2500km gereden

- Berichten: 4927
- Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
- Locatie: Zwolle
wiebo schreef:Ja je zou denken een grotere sproeier, wat zegt idd je bougie? Ikzelf rijdt nu met een 170 sproeier met een Parmakit. Volgens een aantal mensen onmogelijk en zou het minimaal een 200 moeten zijn. Maar zelfs met 180 verzuipt hij giga. Het blijft dus steeds weer anders. Mocht die van jou op een grotere wel lopen zonder te verzuipen dan zou ik dat doen en dus voor een beetje meer zekerheid kiezen.
dat licht eraan welke kop je op de parmakit hebt zitten,
met mijn z1 heb ik zowiezo een 190 sproeier nodig want anders blijft mijn bougie grijs a wit aanslaan,
en met mijn athena heb ik al helemaal een grotere sproeier nodig,
ik ga zelf morgen een grotere sproeier erin doen want hij trekt hem nog niet helemaal lekker door boven in de toeren wat hij eerst wel deed met mijn aangepaste F5B(grotere uitlaatpoort 2mm breder 1mm omhoog, cilinder zelf vanaf de bovenkant afgevlakt 1mm en de spoelpoorten groter gemaakt)
-
rise and shine
- 7500km gereden

- Berichten: 9573
- Lid geworden op: 24 jan 2007, 16:00
- Locatie: Bolt'n City
- Contacteer:
Zo vandaag eerst een ritje gemaakt naar duitsland, ging heerlijk in dit weer
toen ik weer thuis was bedacht ik me dat het wel leuk was om de dax te verlagen aan de achterkant, dus de fs1 veren er op gezet
Maar toen ik daar mee bezig was kwam ik tot de ontdekking dat mijn achterbrug zo krom was als een banaan
Dus die heb ik met behulp van Jeroen weer 'recht' gebeunt
en het rijd heerlijk
Morgûh eens een voor en na fototje posten
toen ik weer thuis was bedacht ik me dat het wel leuk was om de dax te verlagen aan de achterkant, dus de fs1 veren er op gezet
Maar toen ik daar mee bezig was kwam ik tot de ontdekking dat mijn achterbrug zo krom was als een banaan
Dus die heb ik met behulp van Jeroen weer 'recht' gebeunt
Morgûh eens een voor en na fototje posten
