Heb er vanochtend een nieuwe ingestoken. Maar dan begon men koplamp te branden als ik gewoon nog maar het contact opzette. Dat duurde dan niet lang voor de zekering doorging. Lampen branden nu wel als ik de brommer laat draaien, maar VEEEEL te fel
vervang je gelijkrichter maar
Dat is idd het plan nu
@Nick: Hogeschool is idd niet te onderschatten, maar ik begin er wel stilaan in te komen.
Heb er vanochtend een nieuwe ingestoken. Maar dan begon men koplamp te branden als ik gewoon nog maar het contact opzette. Dat duurde dan niet lang voor de zekering doorging. Lampen branden nu wel als ik de brommer laat draaien, maar VEEEEL te fel
vervang je gelijkrichter maar
Dat is idd het plan nu
@Nick: Hogeschool is idd niet te onderschatten, maar ik begin er wel stilaan in te komen.
lullige is dat we ongevraagt fotomodel zijn en er nog voor magge betalen ook oja en zet je een camera op je auto op straat om m in de gaten te houden ben je strafbaar waar hebben hun de camera op gericht dan?
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
joscabrio schreef:lullige is dat we ongevraagt fotomodel zijn en er nog voor magge betalen ook oja en zet je een camera op je auto op straat om m in de gaten te houden ben je strafbaar waar hebben hun de camera op gericht dan?
Privacy wordt pas geschonden bij bewegende beelden met een bepaalde hoeveelheid FPS.
Een collega van mij heeft de bouw van ons nieuwe gebouw gefotografeerd voor een timelapse en daar mocht het niet sneller gaan dan x foto's per seconde vanwege de privacywet.
Ik denk niet dat een flitspaal, anders dan die in Milsbeek eind april/begin mei, sneller flitst dan dat getal
Ik ben in juni ooit eens gelaserd toen ik een auto inhaalde met de motor op een 60 km weg (kaarsrecht, helemaal vrij en overzichtelijk...). Die agent stond op de hoek van de straat en had me vol in het vizier (ik schat dat ik toen zo'n 90 km/h reed, ik liet de motor uitrollen). Ik kneep meteen de rem in en schrok behoorlijk. Gelukkig zag ik verderop dat z'n collega-agent al een andere motorrijder had aangehouden en geen tijd meer voor mij had Gelukkig ook nooit wat van thuis gekregen
vanmorgen in het oprijden stond er een troepje aan de kant, voorzien van extra bus om brommers op te laden, de totale controlestaat is blijkbaar flink in aantocht
als het zo doorgaat verhuis ik de hele boel nog naar bulgarije denk ik, of griekenland, daar mag je nog wat
Gisteravond een tapeind uit mijn originele blok getrokken . Gelukkig zijn er mensen die dat weer kunnen fiksen, maar de vertraging is een beetje jammer...
Tombo schreef:Ik ben in juni ooit eens gelaserd toen ik een auto inhaalde met de motor op een 60 km weg (kaarsrecht, helemaal vrij en overzichtelijk...). Die agent stond op de hoek van de straat en had me vol in het vizier (ik schat dat ik toen zo'n 90 km/h reed, ik liet de motor uitrollen). Ik kneep meteen de rem in en schrok behoorlijk. Gelukkig zag ik verderop dat z'n collega-agent al een andere motorrijder had aangehouden en geen tijd meer voor mij had Gelukkig ook nooit wat van thuis gekregen
Dat moet je dus niet in Zwitserland proberen.
Ik sprak gisteren met iemand, die zei dat 30 km overschrijding daar iets van 1500 CHF kost.
En als ze je nog een keer pakken dan ben je je rijbewijs kwijt en daarna ga je de bak in
Maar diezelfde kerel had wel een CBR600RR en daar mag je dan voor 1,5 jaar zonder rbw mee rondrijden (met een L ofzo)