Waar verbaas jij je vandaag over?
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 5000km gereden
mpro09 schreef:zal wel dronken zijn geweest ofzo
Net even naar het nieuws gekeken... die met de auto waren in een onzichtbaar geworden beek gesukkelt.
En de andere meegesleurd door de stroming over een overstroomde brug.
Nu is er nog een derde slachtoffer...vrouw van 60...meegesleurd in stroming van niet langer zichtbare rivier...
Als ik het nieuws bekeek...dan benik echt blij waar ik woon

Sommige steden zijn er echt wel ernstig aan toe...
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
- nieknatuurlijk
- 2500km gereden
- Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen
- marco
- Sheriff of the Posbank
- marco
- Sheriff of the Posbank
- Jeti
- 17500km gereden
marco schreef:Jeti schreef:nieknatuurlijk schreef:Jeti schreef:Dat er op het moby forum iemand is die brommers op methanol laat lopen
link?
Kan niet, je moet ingelogd zijn voor het leden-gedeelte.
Als je direct naar de pagina linkt ook?
Meestal hoef je dan niet in te loggen.
Nee dat heb ik afgeschermd.
- Jeti
- 17500km gereden
Dan wil je weten welke alcoholisten in mijn schuurtje staan, nou het merendeel rijd op benzine hoor, gelukkig want er zit nogal wat onderhoud aan zo'n methanol maschientje. Mijn " pronkstuk " is een 500cc, 4kleps, dubbelnokker JAWA speedwaymotor van begin jaren '70 dan een grasbaanspan met een 500cc hondablok, ook methanol gestookt. Het tweede span is een zgn schwenker met een stuurwiel in de bak om de hoek t.o.v de motor in de bocht te veranderen, hiervoorzoek ik nog een geschikt blok. Met die schwenkers mogen trouwens geen wedstrijden meer worden gereden, te gevaarlijk volgens de F.I.M. Mijn oudste zoon stapt volgend seizoen over naar de 500cc speedway en grasbaan, de speedwaymotor is een JAWA en bijna klaar om te testen, hoe het moet met de grasbaanmotor moeten we nog even uitvogelen maar heeft met geld te maken of liever het gebrek daaraan.
De jongste rijd nog even een paar seizoenen 125cc special, dit zijn grasbaan motoren maar dan met een 125cc viertaktblokje, wel tot het uiterste opgepept en ook op methanol. [Daelim en voor volgend jaar gaan we Hyosung proberen]
Kun je een tweetakt op methanol laten lopen? Jazeker, een vriend van me wil dit deze winter uitwerken op een Puch Maxi voor zijn kleinzoon om er wedstrijden in de automaten brommerklasse mee te rijden. Mits interesse wil ik je wel op de hoogte houden. Dit heeft allemaal niet veel met Moby's te maken maar wat kletsen hoort er ook een beetje bij vind ik.
Zo ik ga weer wat aan mijn kamzuigerblokje knutselen, toedeloe.