Pagina 6 van 6

Geplaatst: 19 mei 2013, 13:50
door hans.m
Je ontsteking moet volgens ac50-site op 1,6 voor bdp staan niet 1,8.
je kan je grondplaat ook verstellen ' Je pakt de voelermaat en je draait aan het vliegwiel. Op het moment dat de contactpunten het verste open staan meet je met je voelermaat of de afstand tussen de contactpunten 0,35mm a 0,40mm.'

Geplaatst: 20 mei 2013, 00:06
door florentine
hans.m schreef:Je ontsteking moet volgens ac50-site op 1,6 voor bdp staan niet 1,8.
je kan je grondplaat ook verstellen ' Je pakt de voelermaat en je draait aan het vliegwiel. Op het moment dat de contactpunten het verste open staan meet je met je voelermaat of de afstand tussen de contactpunten 0,35mm a 0,40mm.'


staat ondertussen terug op1.6 maar geen verschil

Geplaatst: 20 mei 2013, 09:03
door hans.m
florentine schreef:
hans.m schreef:Je ontsteking moet volgens ac50-site op 1,6 voor bdp staan niet 1,8.
je kan je grondplaat ook verstellen ' Je pakt de voelermaat en je draait aan het vliegwiel. Op het moment dat de contactpunten het verste open staan meet je met je voelermaat of de afstand tussen de contactpunten 0,35mm a 0,40mm.'


staat ondertussen terug op1.6 maar geen verschil

en je grondplaat?! :roll:

Geplaatst: 20 mei 2013, 11:57
door florentine
hans.m schreef:
florentine schreef:
hans.m schreef:Je ontsteking moet volgens ac50-site op 1,6 voor bdp staan niet 1,8.
je kan je grondplaat ook verstellen ' Je pakt de voelermaat en je draait aan het vliegwiel. Op het moment dat de contactpunten het verste open staan meet je met je voelermaat of de afstand tussen de contactpunten 0,35mm a 0,40mm.'


staat ondertussen terug op1.6 maar geen verschil

en je grondplaat?! :roll:


Platines staan ook goed

Geplaatst: 20 mei 2013, 12:25
door hans.m
Heb je verder ALLES gedaan wat Nix heeft gezegd? Anders blijven we bezig. Deze adviezen worden niet zomaar gegeven.

Geplaatst: 20 mei 2013, 13:07
door florentine
hans.m schreef:Heb je verder ALLES gedaan wat Nix heeft gezegd? Anders blijven we bezig. Deze adviezen worden niet zomaar gegeven.


Ja is gebeurd geweest.

Geplaatst: 20 mei 2013, 13:16
door David
Jij bent van Baal in de buurt van tremelo zeker?
Wil anders na de examens wel eens een kijkje komen nemen

Geplaatst: 22 mei 2013, 15:02
door florentine
David schreef:Jij bent van Baal in de buurt van tremelo zeker?
Wil anders na de examens wel eens een kijkje komen nemen


Zou zeer vriendelijk zijn

Geplaatst: 22 mei 2013, 15:04
door florentine
Heb net een bougie nu met warmtegraad 9 geprobeerd en brommer trekt vele beter en gaat later sputteren als daarvoor. Kan nu
dus tot 60 gaan en dan begint ie te sputteren.

Het grootste probleem is nog altijd dat hij te warm wordt kan dit zijn door de 50 kop op de 65 cilinder?

Geplaatst: 22 mei 2013, 15:48
door Tombo
Waar basseer je op dat je brommer te warm wordt? Loopt hij continu vast, of wat is het probleem?

Geplaatst: 22 mei 2013, 17:00
door marco
Sputteren wil nog niet zeggen dat de motor te warm word.

Geplaatst: 22 mei 2013, 19:24
door florentine
Tombo schreef:Waar basseer je op dat je brommer te warm wordt? Loopt hij continu vast, of wat is het probleem?


Als je een stukje rijdt wordt ie gewoon superwarm. Overtlaatst voor eerste keer ritje van 5km gedaan
en koppakking gescheurd van de hitte

Geplaatst: 22 mei 2013, 22:02
door woers
florentine schreef:Het grootste probleem is nog altijd dat hij te warm wordt kan dit zijn door de 50 kop op de 65 cilinder?


Bedoel je hiermee een 50 cc kop op een 65 cc cilinder?

Geplaatst: 23 mei 2013, 18:30
door florentine
woers schreef:
florentine schreef:Het grootste probleem is nog altijd dat hij te warm wordt kan dit zijn door de 50 kop op de 65 cilinder?


Bedoel je hiermee een 50 cc kop op een 65 cc cilinder?


Ja, dat bedoel ik.