FS1 of beter niet?
-
- 7500km gereden
- Berichten: 7718
- Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
Camiel schreef:nieknatuurlijk schreef:sjoerd setup:
F5B + 16 mm carb + snelle uitlaat = snel met veel koppel ondering (trekt als een [s]beer[/s]Tractor)
zei hei zelf laatst![]()
![]()

Maar idd dat zei ik wel. Bedankt voor het daarvan plaatsen want idd dat is wel een goed voorbeeld!.
Ik heb een 2ru met iets aangepaste f5b cillinder (uitlaatpoort 3mm omhoog, maar kan ook meer zijn. Weet niet meer)
4-bak
Een 16mm carb
Langzame schijf (daar kan ik nog wat winst pakken)
Snelle uitlaat
Gino's tuning kopje.
De rest is allemaal orrigineel.
Hij trekt idd als een traktor, maar maakt ook redelijk toeren (voor een f5b) dus heeft een top van +/- 80 en kan gewoon in alle omstandigheden lekker 65+ rijden.
Ben er vorig jaar met niek mee naar Limburg gereden voor de meeting. Dus met bepakking enzo. Geen enkel probleem mee gehad.
Alleen laatste een warmloper gehad maar dat kwam door wat anders.
Dus nu weer inrijden en na 500km mag gino's kop er weer op.
Dat is wel een aanrader.
Als je een f5b koopt (of eigenlijk bij elke cillinder) en je gaat de uitlaat poort verhogen ga je compressie verliezen.
Dat kan je opvangen door een pas gemaakt hoge druk kopje van Gino te monteren.
Als je dan toch je cillinder naar hem opstuurd om die kop aan te laten meten wil hij misschien ook wel je cillinder wat bewerken als je dat zelf niet kan

Kijk anders even in mijn topic. Daar staat ook het een en ander
-
- 7500km gereden
- Berichten: 7718
- Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
- NIX
- 10000km gereden
- Berichten: 10820
- Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
- Locatie: Milsbeek
Natuurlijk staat er niets. Je moet er zelf een bericht in zetten dat je alleen aan die persoon stuurt.
Met een onbewerkte F5B kom je meestal wel door de rollenbanktesten. Uiteraard garandeer ik niets. Wat het kost mag je zelf op internet opzoeken. Staan tabellen zat. En het zal per keer verschillen. Opgevoerd rijden brengt gewoon diverse risico's met zich mee.
Met een onbewerkte F5B kom je meestal wel door de rollenbanktesten. Uiteraard garandeer ik niets. Wat het kost mag je zelf op internet opzoeken. Staan tabellen zat. En het zal per keer verschillen. Opgevoerd rijden brengt gewoon diverse risico's met zich mee.
Kijk eerst even in de FAQ.
@ NIX, idd de boetes staan op het internet, niet weinig trouwens.
Twowheeler zij: 'Je hebt PM', vandaar mijn vraag, maar ik had dus niets.
De F5B wordt inmiddels regelmatig genoemd, dus dat klinkt interessant.
Als het een paar tientjes boete kost, gaat het nog wel.
Iemand een idee of de boetes in het buitenland ongeveer gelijk zijn?
Twowheeler zij: 'Je hebt PM', vandaar mijn vraag, maar ik had dus niets.
De F5B wordt inmiddels regelmatig genoemd, dus dat klinkt interessant.
Als het een paar tientjes boete kost, gaat het nog wel.
Iemand een idee of de boetes in het buitenland ongeveer gelijk zijn?
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14485
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
kijk helemaal boven aan bij :
je hebt geen(of 1) nieuwe berichten:
daar staan de berichten die je ontvangt
je hebt geen(of 1) nieuwe berichten:
daar staan de berichten die je ontvangt
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 7500km gereden
- Berichten: 7718
- Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 5000km gereden
- Berichten: 5485
- Lid geworden op: 06 jul 2009, 17:44
Swizzer schreef:@ NIX, idd de boetes staan op het internet, niet weinig trouwens.
Twowheeler zij: 'Je hebt PM', vandaar mijn vraag, maar ik had dus niets.
De F5B wordt inmiddels regelmatig genoemd, dus dat klinkt interessant.
Als het een paar tientjes boete kost, gaat het nog wel.
Iemand een idee of de boetes in het buitenland ongeveer gelijk zijn?
belgië is echt klote qua boetes.
Op de roller mag je maar 53 gaan.
Als je harder gaat tot 60 dan heb je ik denk een flinke 50, en als je boven 60 gaat kan boete wel eens flink oplopen naar de 100.
Vanaf de 90 ben je hem ter plekke kwijt
Dit heb ik ergens eens gelezen en van Belgische vrienden.
Correct me if i am wrong
