Wat zit je tegen vandaag ? versie 3
- Higherking
- 500km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
- Higherking
- 500km gereden
Axel schreef:Higherking schreef:dat het heerlijk weer is ! en dat ik zin heb om met me vrienden naar strand te crossen!, en te chillen bij strandhuis!
Had het er vanmiddag met een vriend ook nog over, dat ik weer zin heb om te toeren richting strand en over de sluizen te knallen enzo
wel lache, ben nu bezig met de brommer van me vader en mij, lekker in zomer met ze 6 en toeren, en te bedenken dat de drie allemaal van mij zijn!:P
En zitten altijd bij strandhuisje als het waaid!:P en als het druk is altijd lekker bij de lekkere meiden! waar ze ook zitten lekker coronatje erbij! en genieten
Higherking schreef:Axel schreef:Higherking schreef:dat het heerlijk weer is ! en dat ik zin heb om met me vrienden naar strand te crossen!, en te chillen bij strandhuis!
Had het er vanmiddag met een vriend ook nog over, dat ik weer zin heb om te toeren richting strand en over de sluizen te knallen enzo
wel lache, ben nu bezig met de brommer van me vader en mij, lekker in zomer met ze 6 en toeren, en te bedenken dat de drie allemaal van mij zijn!:P
En zitten altijd bij strandhuisje als het waaid!:P en als het druk is altijd lekker bij de lekkere meiden! waar ze ook zitten lekker coronatje erbij! en genieten
Heb echt medelijden met mensen die niet dicht bij het strand wonen. Lekker chillen op het strand, tapvaatje mee, the good life

-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 5000km gereden
- Aad
- 1500km gereden
- Contacteer:
Camiel schreef:Een diepe snee in mn vinger toen ik wat viezigheid van t blokje op een randje weg voog. Schrijven gaat lastigen ook nog juist mijn wijsvinger
Maarja:P heb in mn middelvinger ook wat sneetjes omdat ik met een los mesje (zon trapezium vorm) de voetpakking aan het weghalen was:P
Word je hard van...
Yamaha FS1 3e9 | Yamaha FS1 GS special
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
- nieknatuurlijk
- 2500km gereden
- Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen
-
- 5000km gereden
Aad schreef:Camiel schreef:Een diepe snee in mn vinger toen ik wat viezigheid van t blokje op een randje weg voog. Schrijven gaat lastigen ook nog juist mijn wijsvinger
Maarja:P heb in mn middelvinger ook wat sneetjes omdat ik met een los mesje (zon trapezium vorm) de voetpakking aan het weghalen was:P
Word je hard van...
Dan ben k nu nog een stukje harder geworde

Vandaag met basketbal, wat ligge klooie, en toen kraste iemand met zon nagel net boven mn oog, onder mn wenkbrauw, zon fijne wond van een 2.5 cm xD

Dus weer een aanwinst erbij xD
Heb vanaf maandag tot de week erna proefwerkweek

Dus dan moet ik even goed mn best doen:P en dan kan ik weer verder met mn lui leventje:P
fuck, nieuwe kettingsteldingen binnen, ik haal de as eruit, leg ze erop, draai ze aan, ze zitten niet eens strak vast....
KNAP!
lekker k*t weer
alweer ze gebroken, wat doe ik fout?
moeten die krengen soms heel losjes vast zitten, en dan de ketting gewoon korter maken?
edit: vergeten de as los te draaien
edit 2: gefixed
KNAP!
lekker k*t weer
alweer ze gebroken, wat doe ik fout?
moeten die krengen soms heel losjes vast zitten, en dan de ketting gewoon korter maken?
edit: vergeten de as los te draaien

edit 2: gefixed

Laatst gewijzigd door tomd op 20 mar 2010, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 10000km gereden
- Contacteer: