Wat zit je tegen vandaag ? versie 3

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
Higherking
500km gereden
500km gereden

Bericht door Higherking »

dat het heerlijk weer is ! en dat ik zin heb om met me vrienden naar strand te crossen!, en te chillen bij strandhuis!
Axel

Bericht door Axel »

Higherking schreef:dat het heerlijk weer is ! en dat ik zin heb om met me vrienden naar strand te crossen!, en te chillen bij strandhuis!

Had het er vanmiddag met een vriend ook nog over, dat ik weer zin heb om te toeren richting strand en over de sluizen te knallen enzo :D
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

juist een gigantische bestelling binnengehad, én straks een toertje huiswaarts met de xs in het mooie weer!

kan deugd doen!
when men were men, and helmets were for divers
Higherking
500km gereden
500km gereden

Bericht door Higherking »

Axel schreef:
Higherking schreef:dat het heerlijk weer is ! en dat ik zin heb om met me vrienden naar strand te crossen!, en te chillen bij strandhuis!

Had het er vanmiddag met een vriend ook nog over, dat ik weer zin heb om te toeren richting strand en over de sluizen te knallen enzo :D

wel lache, ben nu bezig met de brommer van me vader en mij, lekker in zomer met ze 6 en toeren, en te bedenken dat de drie allemaal van mij zijn!:P
En zitten altijd bij strandhuisje als het waaid!:P en als het druk is altijd lekker bij de lekkere meiden! waar ze ook zitten lekker coronatje erbij! en genieten
Axel

Bericht door Axel »

Higherking schreef:
Axel schreef:

wel lache, ben nu bezig met de brommer van me vader en mij, lekker in zomer met ze 6 en toeren, en te bedenken dat de drie allemaal van mij zijn!:P
En zitten altijd bij strandhuisje als het waaid!:P en als het druk is altijd lekker bij de lekkere meiden! waar ze ook zitten lekker coronatje erbij! en genieten

Heb echt medelijden met mensen die niet dicht bij het strand wonen. Lekker chillen op het strand, tapvaatje mee, the good life 8)
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

ik heb een hekel aan zout water + harde wind, heef mij maar een rustig strandje ergens aan een meer of rivier
Zwepper
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Zwepper »

ik heb een hekel aan elk strand heel de tijd dat zand in je naat, lauw bier glas in je poten en lekker verbanden :twisted:
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

Een diepe snee in mn vinger toen ik wat viezigheid van t blokje op een randje weg voog. Schrijven gaat lastig :P en ook nog juist mijn wijsvinger :P

Maarja:P heb in mn middelvinger ook wat sneetjes omdat ik met een los mesje (zon trapezium vorm) de voetpakking aan het weghalen was:P
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Contacteer:

Bericht door Aad »

Camiel schreef:Een diepe snee in mn vinger toen ik wat viezigheid van t blokje op een randje weg voog. Schrijven gaat lastig :P en ook nog juist mijn wijsvinger :P

Maarja:P heb in mn middelvinger ook wat sneetjes omdat ik met een los mesje (zon trapezium vorm) de voetpakking aan het weghalen was:P

Word je hard van...
Yamaha FS1 3e9 | Yamaha FS1 GS special
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

Wees blij dat je geen vis fileert :baas:
die messen zijn zo scherp, dan heb je zo een stuk vinger eraf...
nieknatuurlijk
2500km gereden
2500km gereden
Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen

Bericht door nieknatuurlijk »

dat rot ge-leer :evil:

veel liever de schuur in en verder met mn brom poetsen enz :D
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

Aad schreef:
Camiel schreef:Een diepe snee in mn vinger toen ik wat viezigheid van t blokje op een randje weg voog. Schrijven gaat lastig :P en ook nog juist mijn wijsvinger :P

Word je hard van...

Dan ben k nu nog een stukje harder geworde :P
Vandaag met basketbal, wat ligge klooie, en toen kraste iemand met zon nagel net boven mn oog, onder mn wenkbrauw, zon fijne wond van een 2.5 cm xD :P
Dus weer een aanwinst erbij xD

Heb vanaf maandag tot de week erna proefwerkweek :(
Dus dan moet ik even goed mn best doen:P en dan kan ik weer verder met mn lui leventje:P
tomd

Bericht door tomd »

fuck, nieuwe kettingsteldingen binnen, ik haal de as eruit, leg ze erop, draai ze aan, ze zitten niet eens strak vast....
KNAP!

lekker k*t weer
alweer ze gebroken, wat doe ik fout?
moeten die krengen soms heel losjes vast zitten, en dan de ketting gewoon korter maken?

edit: vergeten de as los te draaien :oops:
edit 2: gefixed :)
Laatst gewijzigd door tomd op 20 mar 2010, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

ja die dingen hoefen niet strak, als de as los is
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

mpro09 schreef:als de as los is

:wink: