Triforce schreef:ik heb echt alles na gekeken alles is verder nog goed en het veertje ook, de koppelings platen heb ik van T-hansen, die zitten ook in mijn 2ru blok en die doen het perfect, maar waarom deze het dan niet goed doen weet ik dus ook niet
wat zeggen jullie hiervan een 70cc 45mm polini cilinder van een yamaha chappy
slag is hetzelfde, fs1 uitlaten passen volgens mij en de tapeindafstand is volgens mij ook hetzelfde
cilinder is helaas wel van gietijzer dus ik kan ook net zo goed een fs1 cilinder gebruiken of een dikke parmakit pakken
maar ik zou wel eens zo n (getunede) polini willen proberen
belangrijk verschil met een dt/rd cilinder is dat de koelribben wel goed staan
getuige dit filmpje moet dit toch serieus hard willen
deze heren hebben er voor gekozen het membraan van de cilinder te gebruiken
ik wil dit dan niet deze ruimte moet dus nog wel opgevuld worden
Nouja, reken erop dat het niet alleen de cilinder is die voor dat vermogen zorgt. Zoals je ziet zit daar al een vrij dikke expansiepijp op, als die goed berekend is, kan dat al héél veel uitmaken voor het vermogen. Met een FS1 pijp of een Homoet zal zo'n polini natuurlijk bij lange na niet optimaal lopen.