tweety schreef:ik heb een yamaha uit 1976 met schijfblok en ik heb zondag nog tussen wegresers gereden en liep mijn yammie 110 km per uur dus niet slecht voor orginele fs1 cilinder groete yamaha tweety uit werkendam
ja dat ding van jou loopt best hard,maar volgend jaar kan je alleen nog maar mijn achterlicht zien want mijn fs1 ligt bij van dijk tuning.
groeten uit hank
Gisteren middag setup gemaakt van tweety. maakte bijna 12000 toeren.+filmpje dat volg nog.(zet er maar eens een yamaha naast die ook zoveel toeren maakt!)
gr avd.
dijkie schreef:Gisteren middag setup gemaakt van tweety. maakte bijna 12000 toeren.+filmpje dat volg nog.(zet er maar eens een yamaha naast die ook zoveel toeren maakt!) gr avd.
LOOPT ALS VERGIF
Haha als ik mijn binnenrotor passend heb gemaakt durf ik het wel aan met m'n 6 poorter cilinder
tweety schreef:ik heb een yamaha uit 1976 met schijfblok en ik heb zondag nog tussen wegresers gereden en liep mijn yammie 110 km per uur dus niet slecht voor orginele fs1 cilinder groete yamaha tweety uit werkendam
ja dat ding van jou loopt best hard,maar volgend jaar kan je alleen nog maar mijn achterlicht zien want mijn fs1 ligt bij van dijk tuning. groeten uit hank
dan kun jij volgend jaar een mooi hella achterlichtje zien ipv jaapie