Na de aanschaf van race koppeling uit de UK, tot de conclusie gekomen dat het geheel niet zit zo als ik het graag zou zien in een stalen koppelings huis.
Na veel wikken en wegen en op advies van Fiano toch de weg naar Hilversum maar geboekt (wel jammer dat ik het zelf niet kon)
Afspraak met Gino tuning gemaakt en zaterdag avond op naar Hilversum waar de grote meester in ruste was om mijn probleem te over denken en op te lossen in een diepe slaap.
Na het geprobeerd te hebben is de meester toch ook maar over gestapt op de Gino koppeling en hem te plekken een gemaakt.
na een klein uurtje en enige aanpassingen zat de fs1 weer compleet in elkaar en ging Mpro de uitdaging aan( onder enige dwang hahah)om hem uit te gaan testen (op een veel te donkere weg ).
Na een beetje rijden tikte de teller heel netjes de 83/85 aan dus de snelheid is goed en volgens Mpro werkte alles na behoren ondanks de weinig licht op de weg en de snijdende kou hahaha .
Op naar huis waar Mpro het zo koud had dat als ie zijn handen over zijn benen had gehaald de haartje ter plekken afgebroken zouden zijn van de kou hahahha(zijn eigen uitspraak he)
Na het lekker ouwe nellen en onder het genot van een biertje de avond afgesloten en op het gemakkie naar huis gegaan met zeer goed gevoel.
GINO MPRO EN TOM bedankt voor de gezellige en leerzame avond .
GINO ook nog bedankt voor de lijst met poster topppppp man .
na overleg word de tandwwiel verhouding nog even aangepast daar ie trekt als een malle met een tandwiel van 12 voor dus dit zal 13 of 14 worden .