joscabrio schreef:wist je dat ik eigenlijk van mijn sterwielen af wil. maar dat dat niet kan omdat ik geen oud type voorwiel meer heb en trommelrem voorpoot
Ik wil wel ruilen tegen mijn spaak wielen Heb geen zin in dat gezeur met die spaken, dat is namelijk niet helemaal goed gedaan
Wist je dat ik er bij het laatste te spuiten onderdeel achter kom dat het paars nog mooier is als je het over zwart heen spuit ipv over grijze grondverf.
Wist je dat ik wel alles gelijke kleur wil hebben, dus gewoon aan ga houden waar ik mee begonnen was (grijs).
Wist je dat ik gewoon lekker verder klooi, uitprobeer en leer..
En die dure motip grondverf vind ik helemaal niet zo goed dik dekkend als ik had verwacht. Helaas..
Jeti schreef:Wist je dat ik er bij het laatste te spuiten onderdeel achter kom dat het paars nog mooier is als je het over zwart heen spuit ipv over grijze grondverf. Wist je dat ik wel alles gelijke kleur wil hebben, dus gewoon aan ga houden waar ik mee begonnen was (grijs). Wist je dat ik gewoon lekker verder klooi, uitprobeer en leer..
En die dure motip grondverf vind ik helemaal niet zo goed dik dekkend als ik had verwacht. Helaas..
Jeti schreef:Wist je dat ik er bij het laatste te spuiten onderdeel achter kom dat het paars nog mooier is als je het over zwart heen spuit ipv over grijze grondverf. Wist je dat ik wel alles gelijke kleur wil hebben, dus gewoon aan ga houden waar ik mee begonnen was (grijs). Wist je dat ik gewoon lekker verder klooi, uitprobeer en leer..
Die van [s]dupont[/s] gamma is anders wel
Wist je dat, opvallend, de goedkope lak van de gamma is beter dan die dure van motip. Wist je dat tankje nu net met die goedkope afgewerkt, ziet er echt goed uit!
Dat van de Action is anders ook prima spul Zowel de grond, als de kleur, als de lak (kan ook tegen benzine).
Maar die reageert wel met motip, dus kun je niet samen gebruiken.
En je bent behoorlijk beperkt in de kleuren..
En dat voor 3 euro per bus versus 13 van motip..
fs1willem schreef:Grondverf... primer in een of twee dunnen laagjes aanbrengen. Zeker niet te dik, want het wordt er gewoon niet beter op.
Ik doelde op de dikte van de verf, dat dit erg verschillend is. 1 laag blijft 1 laag bij het spuiten Heb inmiddels al RD, 2 dapps, mz, moby en deze fs1 gespoten. Gaat me nu wel redelijk af, al zeg ik het zelf. Heb de techniek wel redelijk door. Of het de officiële techniek is, geen idee.. Maar het werkt voor mij, da's het belangrijkste
Jeti schreef:Dat van de Action is anders ook prima spul Zowel de grond, als de kleur, als de lak (kan ook tegen benzine).
Maar die reageert wel met motip, dus kun je niet samen gebruiken. En je bent behoorlijk beperkt in de kleuren.. En dat voor 3 euro per bus versus 13 van motip..
Heb ik ook gemerkt, die kleurenlak van motip kan soms niet tegen benzine, die van de gamma wel. Gebruik nu altijd die lakken en primers.