vet stuurtje!
Mss een tip, ik zou dat fietscomputertje tussen de 2 stuurklemmen plaatsen, zodat dat computertje in het midden zit. Dat heb ik bij mijn fs1 ook gedaan, dan kan je die draad ook mooi wegwerken:P
Ja maar dan kan je hem er niet meer uitschuiven door je kilometerteller.. de draad moet ik nog ff wat langer maken daarom hangt ie nog een beetje lelijk zo Ik koop denk ik ook een keer een nieuwe teller want vandaag was mn topsnelheid 131,5 km/u
Waslijn schreef:Ja maar dan kan je hem er niet meer uitschuiven door je kilometerteller.. de draad moet ik nog ff wat langer maken daarom hangt ie nog een beetje lelijk zo Ik koop denk ik ook een keer een nieuwe teller want vandaag was mn topsnelheid 131,5 km/u
Wel een beetje een goede kopen, ik had er eerst een van de action.. die stoorde enorm op men ontsteking.. Daarna de wat duurdere van me fiets geplukt en nu doet hij het perfect
Waslijn schreef:Ja maar dan kan je hem er niet meer uitschuiven door je kilometerteller.. de draad moet ik nog ff wat langer maken daarom hangt ie nog een beetje lelijk zo Ik koop denk ik ook een keer een nieuwe teller want vandaag was mn topsnelheid 131,5 km/u
Wel een beetje een goede kopen, ik had er eerst een van de action.. die stoorde enorm op men ontsteking.. Daarna de wat duurdere van me fiets geplukt en nu doet hij het perfect
Is 1,35 euro goed genoeg? Eerst wou ik er een voor 12,50 kopen bij de hema maar toen kwam die cassiere met dat ding aan die in de aanbieding was, en ik zat een beetje krap dus toen kocht ik die maar maar ik heb ie van 12,50 gezien en hij is bijna hetzelfde als die ik heb..