Klopt ik vind mijn 2RU ook onbetaalbaar Emotionele waarde doet veel met een prijs.
Dikwijls staan brommers te koop met de gedachte : ' Als er een gek dat voor geeft, dan doe ik hem heel heel heeel misschien wel weg'.
Gewoon altijd realistisch blijven... €1000 voor een brommer vind ik persoonlijk echt wel de limiet
fs1willem schreef:Tja, wat is iets waard ? In deze tijd weinig in ieder geval, want het is wat een gek er voor geeft en dat weet je pas als je iets daadwerkelijk verkoopt. De rest is gewoon speculatie.
Mijn FS1-P vind ik onbetaalbaar en dat terwijl er al weken een 5-bak te koop staat voor de reeds ver verlaagde vraagprijs van € 2.500. Dus ja, wat is dan nog een FS1-P waard ?
Even een correctie : bij die 5-bak hebben ze nu de vraagprijs weggelaten... er is reeds € 70 voor geboden . Nu moet ik ook wel zeggen dat de omschrijving wel een beetje onzin is. Onversleuteld : met chromen koplamporen en een overgeschilderde (?) tank .
fs1willem schreef:Tja, wat is iets waard ? In deze tijd weinig in ieder geval, want het is wat een gek er voor geeft en dat weet je pas als je iets daadwerkelijk verkoopt. De rest is gewoon speculatie.
Mijn FS1-P vind ik onbetaalbaar en dat terwijl er al weken een 5-bak te koop staat voor de reeds ver verlaagde vraagprijs van € 2.500. Dus ja, wat is dan nog een FS1-P waard ?
Even een correctie : bij die 5-bak hebben ze nu de vraagprijs weggelaten... er is reeds € 70 voor geboden . Nu moet ik ook wel zeggen dat de omschrijving wel een beetje onzin is. Onversleuteld : met chromen koplamporen en een overgeschilderde (?) tank .
Een een buddy overgespoten banden niet goed enz
wel een leuk ding maar zeker niet voor 2500 en dan moet je nog beginnen met restaureren
Pipedown schreef:Wat zouden julie er dan voor geven op de foto afgaand en denkend dat alles gewoon werkt.
Nee, serieus.
Wat Maarten zegt klopt wel: je moet net iemand hebben die zo een ding gaaf vindt, of zoekt. Of nog beter: iemand die hem vroeger ook zo had versleuteld en weer zoiets wil.
700 zou te doen moeten zijn voor een "versleutelde RD die er apart uit ziet". Dat zou ik er nog wel voor kunnen betalen ook (maar dat ga ik niet doen). Maar er zijn misschien ook wel mensen die er meer voor over zouden hebben.
Heeft er al eens iemand tank/zijkast stickers ingescant, dit omdat ik op school vrij makkelijk toegang heb tot een vinyl sticker snijder heb... Eventueel in verschillende kleuren/stijlen en ook zelfs vormen...
Hoek van het balhoofd was 1 graad verschil ofzo. Ja ik heb er hier eentje van een sherrif liggen en die ziet er in ieder geval anders uit. Ik heb denk ik ook een T-stuk van het eerste type FS1, en die gaten blijken dus groter te zijn
ik ben van plan om 2 nieuwe banden te kopen voor men fs1. iemand aanraders? welke webshop? maakt een brede band veel uit kwa snelheid? wat is de breedste band die er vanachter op gaat? ik rij rond zonder achterspatbord.
Heeft er al eens iemand tank/zijkast stickers ingescant, dit omdat ik op school vrij makkelijk toegang heb tot een vinyl sticker snijder heb... Eventueel in verschillende kleuren/stijlen en ook zelfs vormen...
Nice! Ik heb nog een nieuwe ori rechter rode 2ru zijkap sticker. Ik kan m altijd eens inscannen. en met wat photoshop krijg je ook wel de andere linker sticker ervan gemaakt