hey,
ik wil een inbouw-sigarettenaansteker maken op m'n brommertje om op brommervakantie de stomstom en mobiel op te laden... aangezien ik geen accu heb, en nog wel de plus- en mindraad heb, wou ik die gebruiken voor de sigarettenaansteker... 1 draad daarvan (de rode) heeft al een zekeringshouder, dus hij heeft al gelijkstroom?? en ik heb iets nodig om de piekstroom af te ronden op 12v (11.9/12/12.1V, iets in die richting) wat heb ik daarvoor nodig??
Monkeymadness schreef:hey, ik wil een inbouw-sigarettenaansteker maken op m'n brommertje om op brommervakantie de stomstom en mobiel op te laden... aangezien ik geen accu heb, en nog wel de plus- en mindraad heb, wou ik die gebruiken voor de sigarettenaansteker... 1 draad daarvan (de rode) heeft al een zekeringshouder, dus hij heeft al gelijkstroom?? en ik heb iets nodig om de piekstroom af te ronden op 12v (11.9/12/12.1V, iets in die richting) wat heb ik daarvoor nodig??
beter gewoon weer accu er in hangen en dan gewoon net zo als ik een inbouw-sigarettenaansteker aansluiten
Ja, accu erin. Volgens mij is het niet goed voor je mobieltje en tomtom als 'ie de hele tijd wisselende spanningen krijgt.
Maar als je dat wilt kan je een spanningsregelaar en gelijkrichter ertussen plaatsen, dan moet het werken. Maar beter een accu idd
Monkeymadness schreef:hey, ik wil een inbouw-sigarettenaansteker maken op m'n brommertje om op brommervakantie de stomstom en mobiel op te laden... aangezien ik geen accu heb, en nog wel de plus- en mindraad heb, wou ik die gebruiken voor de sigarettenaansteker... 1 draad daarvan (de rode) heeft al een zekeringshouder, dus hij heeft al gelijkstroom?? en ik heb iets nodig om de piekstroom af te ronden op 12v (11.9/12/12.1V, iets in die richting) wat heb ik daarvoor nodig??
beter gewoon weer accu er in hangen en dan gewoon net zo als ik een inbouw-sigarettenaansteker aansluiten
edwin, kan je een keer een miniscuul klein 12v acccutje halen bij die elektro winkel vlak bij de Eusebiuskerk in arnhem?? dan heb ik (hopelijk) nog ruimte om daar die aansteker te proppen... (natuurlijk krijg je het geld terug )
edwin, kan je een keer een miniscuul klein 12v acccutje halen bij die elektro winkel vlak bij de Eusebiuskerk in arnhem?? dan heb ik (hopelijk) nog ruimte om daar die aansteker te proppen... (natuurlijk krijg je het geld terug )
pff moet ik even kijken, ik heb volgende week trouwens vakantie? ik zeg tijd voor een ritje naar epe?
pff moet ik even kijken, ik heb volgende week trouwens vakantie? ik zeg tijd voor een ritje naar epe?
de ''neem-een-kleine-12v-accu-mee-voor-roy-rit'' startpunt in arnhem/westervoort, eindpunt hier in Epe
wat kunnen de oorzaken zijn van:
niet lekkende carb (naft mag heel de tijd openstaan), maar vanaf dat de brommer loopt en je hem daarna stilzet begint hij te lekken,
en uitlaatgassen die via de carb trugkomen?
heb ik dan nood aan nieuwe zuigerveren?