Pagina 44 van 100
Geplaatst: 03 jul 2009, 16:16
door oklim
Na mijn revisie bij een bekend bedrijf had ik maar liefst 3 lekkages kickstart, achter het tandwiel en bij de koppelingstift nadat ik 2 nieuwe orginele keerringen had gekregen bleef het lekken en niet een beetje maar flink gelukkig is maastricht een vesteging van brammer kogellagers en keerringen die konden me uithelpen met net iets betere maten en kwaliteit en super prijzen tussen de 1 en 2 euro dus ik zou zeggen kijk of er een vesteging bij jou in de buurt is
axel
Geplaatst: 03 jul 2009, 20:52
door Axel
oklim schreef:Na mijn revisie bij een bekend bedrijf had ik maar liefst 3 lekkages kickstart, achter het tandwiel en bij de koppelingstift nadat ik 2 nieuwe orginele keerringen had gekregen bleef het lekken en niet een beetje maar flink gelukkig is maastricht een vesteging van brammer kogellagers en keerringen die konden me uithelpen met net iets betere maten en kwaliteit en super prijzen tussen de 1 en 2 euro dus ik zou zeggen kijk of er een vesteging bij jou in de buurt is
axel
Dank voor de tip. Ik heb er zojuist een besteld via de Techno Shop.
Geplaatst: 05 jul 2009, 02:07
door jeroenvans
PD schreef:Axel schreef:Weet iemand waar ik een originele linker krukaskeering (ontstekingszijde) los kan kopen?
lagerboer

waarom was je niet nog ff komen kijken vanmiddag bij jet?
Geplaatst: 05 jul 2009, 11:12
door PD
ik kon niet rijden, maar was ff door de lindelaan gelopen maar zag niemand omdat er geen huisnummer op de 1e pagina stond,
toen liep ik over die vage markt en lag ik in sonsbeek
Geplaatst: 05 jul 2009, 11:27
door Triforce
PD schreef:ik kon niet rijden, maar was ff door de lindelaan gelopen maar zag niemand omdat er geen huisnummer op de 1e pagina stond,
toen liep ik over die vage markt en lag ik in sonsbeek
nummer is 42

Geplaatst: 05 jul 2009, 15:22
door Vincent2
past deze ook op een 1j6 ? Of wat is het verschil met de draadjes van n 1j6?
http://www.fs1parts.nl/webwinkel/Contac ... rt_16.html
en iemand nog tips om de met groen omcirkelde moer los te krijgen?
http://img106.imageshack.us/img106/6173/177964034.jpg
Geplaatst: 05 jul 2009, 15:29
door Dingetje
als je cilinder en cilinderkop er nog opzitten kun je een zuigerstop gebruiken
deze draai je in je bougiegat en blokkeert de zuiger
Geplaatst: 05 jul 2009, 15:32
door Tombo
Een zuigerstop moet je meteen ritueel verbranden/opblazen.
Zo'n ding is uitgevonden door fabrikanten van zuigers en krukassen

om zo meer te kunnen verkopen.
Die moer krijg je veilig los door een stuk poetslap o.i.d. tussen de tandwielen te laten lopen, zodat de boel blokkeert.
Geplaatst: 05 jul 2009, 15:33
door Vincent2
snap eig niet echt hoe dat de zuiger blokkeert? Kheb da attribuut okwel ni. ik heb nu een metalen buisje door de openingen van de piston zitten zodat beide uiteinden op het carterblok kan trekken.
Geplaatst: 05 jul 2009, 15:34
door Vincent2
Tombo schreef:Een zuigerstop moet je meteen ritueel verbranden/opblazen.
Zo'n ding is uitgevonden door fabrikanten van zuigers en krukassen

om zo meer te kunnen verkopen.
Die moer krijg je veilig los door een stuk poetslap o.i.d. tussen de tandwielen te laten lopen, zodat de boel blokkeert.
ja ook al meerdere malen geprobeerd maar blijft moervast zitte. Mss wa meer spek .. :')
Geplaatst: 05 jul 2009, 15:37
door casper2ru
mijne zat zo vast dat ik de zijkanten er af heb moeten zagen zelfs met de luchtsleutel ging hij niet los en ja ik draaide hem wel de goede kant op

Geplaatst: 05 jul 2009, 16:34
door jeroenvans
een slagschroevendraaier halen en een stuk dikke harde stof als een prop tussen de tandwielen duwen... anders trek je de stof alleen maar tussen de tandwielen heen...
Geplaatst: 05 jul 2009, 17:22
door Vincent2
en iemand die weet wat het verschil is tussen die 1j5 en 2ru contactsloten ?
Geplaatst: 06 jul 2009, 09:35
door Twowheeler
Ik heb laatst m'n cilinder kop eraf gehaald en toen zag ik dat er k-star stond! Is dat een hoge druk?
En is mijn cilinder daar nu ook van? Daar staat 257 en aan de andere kant bijna onleesbaar tum nog wat.
Is dit dan een snelle cilinder? Loopt wel ong 80 en schreeuwend veel toeren.
Geplaatst: 06 jul 2009, 10:14
door Triforce
Twowheeler schreef:Ik heb laatst m'n cilinder kop eraf gehaald en toen zag ik dat er k-star stond! Is dat een hoge druk?
En is mijn cilinder daar nu ook van? Daar staat 257 en aan de andere kant bijna onleesbaar tum nog wat.
Is dit dan een snelle cilinder? Loopt wel ong 80 en schreeuwend veel toeren.
de kop is hogedruk kop als hij geen grote opstaande rand heeft bij de kop, de cil ben ik zelf niet bekend mee