fs48 schreef:Hallo, weet iemand of de originele uitlaat van JMPB een fs50 uitlaat is, dus een snelle? Deze is nl fors goedkoper dan bij Almere. gr. Frank
ik weet het niet, maar die drie woorden zou ik wel onthouden
fs48 schreef:Hallo, weet iemand of de originele uitlaat van JMPB een fs50 uitlaat is, dus een snelle? Deze is nl fors goedkoper dan bij Almere. gr. Frank
dat is idd een fs50 pijp, je moet alleen nog de bocht erbij kopen en dan heb je hem compleet, en deze uitlaat is beter als de imitatie uitlaten
Frederik schreef:ik heb es een vraagje over de koppeling hoeveel speling moet er zijn tussen het tandwiel en de korf, ik kan dit een anderhalve cm verdraaiien tegenover elkaar ik vermoed dat hier een rubberen schijf tussen zit, kan ik deze nieuw kopen? en hoe haal ik de korf van het tandwiel af? gewoon de klinknagels afslijpen/zagen/uitboren ? en hoe zet ik deze terug in elkaar? (met nieuwe klinknagels, maar hoe? moet ik ze tussen een hydraulische pers steken ofzo) ?
om hier nog eens op terug te komen,
ik heb die klinknagels verwijderd en da spel opengehaald, en 3 van de 6 ronde rubberkes die de schokken moeten dempen, waren zo goed als weg, in stukken vaneen, en 3 waren er nog heel
weet er nu iemand of die rubberkes apart te kopen zijn? in de parts list staan ze niet
Frederik schreef:ik heb es een vraagje over de koppeling hoeveel speling moet er zijn tussen het tandwiel en de korf, ik kan dit een anderhalve cm verdraaiien tegenover elkaar ik vermoed dat hier een rubberen schijf tussen zit, kan ik deze nieuw kopen? en hoe haal ik de korf van het tandwiel af? gewoon de klinknagels afslijpen/zagen/uitboren ? en hoe zet ik deze terug in elkaar? (met nieuwe klinknagels, maar hoe? moet ik ze tussen een hydraulische pers steken ofzo) ?
om hier nog eens op terug te komen, ik heb die klinknagels verwijderd en da spel opengehaald, en 3 van de 6 ronde rubberkes die de schokken moeten dempen, waren zo goed als weg, in stukken vaneen, en 3 waren er nog heel weet er nu iemand of die rubberkes apart te kopen zijn? in de parts list staan ze niet