exact! dat is er volgens mij ook kapot, daar waar de band naar het uurwerk gaat kan ik het op en neer doen.
zo te zien is hij daar idd gebroken.
hopelijk zijn die pinnetjes universeel? en de sluiting moet even na gekeken worden, maar dat is minder erg
Twowheeler schreef:exact! dat is er volgens mij ook kapot, daar waar de band naar het uurwerk gaat kan ik het op en neer doen. zo te zien is hij daar idd gebroken. hopelijk zijn die pinnetjes universeel? en de sluiting moet even na gekeken worden, maar dat is minder erg
Ik weet niet, denk 't wel, tenminste, dezelfde pinnetjes zaten ook in de Breitling van m'n pa en de TAG Heuer van een vriend van me
Oh ja en m'n accu lader is ook kapot volgens mij. Is best nieuw en was ook geen goedkoop ding.
Gelukkig kennen we de mensen van de winkel waar hij vandaan komt vrij goed.
Maar wel Lekkere timing
Twowheeler schreef:Laten we het hopen, ik heb een tissot trouwens.
Oh ja en m'n accu lader is ook kapot volgens mij. Is best nieuw en was ook geen goedkoop ding. Gelukkig kennen we de mensen van de winkel waar hij vandaan komt vrij goed. Maar wel Lekkere timing :?
Twowheeler schreef:Oh ja en m'n accu lader is ook kapot volgens mij.
Net even de gebruiksaanwijzing bekeken, geen lampjes kan ook betekenen dat de accu kapot is.
Verslijt die dingen Echt per jaar Iemand ervaring met de gel accu's van Sjon?
Twowheeler schreef:dat m'n horloge los zit omdat hij wat schade heeft van een val.. volgende week naar de juwelier en hopen dat de schade meevalt
Wist je dat mijn horloge gesneuveld bij het ongeluk samen met bob op zn FS1.
horloge is echt helemaal naar de klote, metaal is echt helemaal geschaafd
Maar daardoor is mijn arm/pols gespaard gebleven
Enkel een litteken op mn linkerhand, aan de bovenkant links op de hand, voor de pink-knokkel Achja boeiend, horloge was versleten, dus krijg k m lekker vergoed en kan k nieuwe kopen