ja johan je moet ook eens wat anders proberen, alleen wist niet dat zundapp zo snel kon zijn verder moet er ook nog wel wat aan gesleuteld worden, is wel zo leuk toch????????
Niels schreef:Ja klopt, voor 6 jaar opgevoerd rijden is die 100 euro ook niks
Waarvan je effectief maar 50% van de tijd de kans had om er op te rijden Omdat 'ie anders stil stond
Ohjah, wist je dat ik weer terug ben van een weekje vakantie. Weekje met m'n ouders enzo naar Normandië geweest. Wist je dat we een huisje hadden op een camping direct aan Omaha Beach. Wist je dat superveel gezien Wist je dat ik er nog een keer naar terug wil, omdat ik nog lang niet alles had gezien. Wist je dat het Amerikaanse D-Day monument/begraafplaats echt vet indrukwekkend is..
Niels schreef:Ja klopt, voor 6 jaar opgevoerd rijden is die 100 euro ook niks
Waarvan je effectief maar 50% van de tijd de kans had om er op te rijden Omdat 'ie anders stil stond
Ohjah, wist je dat ik weer terug ben van een weekje vakantie. Weekje met m'n ouders enzo naar Normandië geweest. Wist je dat we een huisje hadden op een camping direct aan Omaha Beach. Wist je dat superveel gezien Wist je dat ik er nog een keer naar terug wil, omdat ik nog lang niet alles had gezien. Wist je dat het Amerikaanse D-Day monument/begraafplaats echt vet indrukwekkend is..
Het is inderdaad echt super vet daar!
Ben daar vorig jaar geweest, heb alles gezien in 2 weken tijd.
Ik heb zelf bij Omaha Beach ergens omhoog geklommen waar blijkbaar nog een aantal bunkers liggen verscholen onder het groen.
En oowjah, er ligt enorm veel metaal onder het grond op die stranden, want we hadden een metaal detector mee genomen en overal lag ijzer!
Klopt, ik ben bijna elke avond aan de top van Omaha beach in de struiken/bossen geweest, naar vergeten bunkers enzo. Echt vet. Helaas zijn praktisch alle niet toeristische bunkers of volgestort met puin, of ingestort