nee nog niet maar ben aan het kijken voor de verzendkosten.
misschien een paar in een krat en dan met de boot of zo.
een paar honderd wat jij mij door gaf vind ik een hoop geld .
moet dus kijken of het niet goedkoper kan en hier voor moet ik weten wat zon blokje weegt.
maar dat kan Sam mij wel vertellen, die heeft vast wel een los blokje die even op de weegschaal kan.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ginofs1 schreef:wie heeft een los kompleet blokje met of zonder cilinder, olie. en wil hem even op de weegschaal zetten. dit wil ik graag weten voor de verzending kosten uit het buiten land
Een 378 blok met cilinder, kop en luchtfilter maar zonder olie is 16,4 kilo
een 2ru blok zonder cilinder, kop, luchtfilter en olie is 12.6 kilo
nee nog niet maar ben aan het kijken voor de verzendkosten. misschien een paar in een krat en dan met de boot of zo. een paar honderd wat jij mij door gaf vind ik een hoop geld . moet dus kijken of het niet goedkoper kan en hier voor moet ik weten wat zon blokje weegt. maar dat kan Sam mij wel vertellen, die heeft vast wel een los blokje die even op de weegschaal kan.
een vijfbak, mét olie in, montageklaar weegt hier 16.2 kg
nee nog niet maar ben aan het kijken voor de verzendkosten. misschien een paar in een krat en dan met de boot of zo. een paar honderd wat jij mij door gaf vind ik een hoop geld . moet dus kijken of het niet goedkoper kan en hier voor moet ik weten wat zon blokje weegt. maar dat kan Sam mij wel vertellen, die heeft vast wel een los blokje die even op de weegschaal kan.
Wat raden jullie aan bij het inrijden van parmakit, schatting van de sproeiemaat, mengsmeer verhouding, soort brandstof, extra toevoegingen?? Alles waarvan jullie denken dat het helpt??
paull schreef:Wat raden jullie aan bij het inrijden van parmakit, schatting van de sproeiemaat, mengsmeer verhouding, soort brandstof, extra toevoegingen?? Alles waarvan jullie denken dat het helpt??
ginofs1 schreef:wie heeft een los kompleet blokje met of zonder cilinder, olie. en wil hem even op de weegschaal zetten. dit wil ik graag weten voor de verzending kosten uit het buiten land
Een 378 blok met cilinder, kop en luchtfilter maar zonder olie is 16,4 kilo een 2ru blok zonder cilinder, kop, luchtfilter en olie is 12.6 kilo
dank je wel pee67
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
dank je wel sam schol