Wist je dat het hier regent en hard waait?
Wist je dat ik net van de dijk ben af gewaait?
Wist je dat Youp Laarakker uit Arnhem zijn afspraken niet na komt?
Wist je dat ik niets meer ga verkopen/kopen/doen van of voor hem?
rise and shine schreef:Wist je dat het hier regent en hard waait? Wist je dat ik net van de dijk ben af gewaait? Wist je dat Youp Laarakker uit Arnhem zijn afspraken niet na komt? Wist je dat ik niets meer ga verkopen/kopen/doen van of voor hem?
nog steeds geen 70cc op de mat??
had het eigenlijk ook niet anders verwacht van poup
Wist je dat hiero ook dikke windstoten enzo Wist je dat zo'n beetje alles wat in de tuin stond omgewaaid is?
Wist je dat het hier aan de kust eigenlijk altijd wel waait...
Wist je dat ik straks nog een Honda C310s heb met kenteken voor 325 euro en bergen met onderdelen 5 blokjes, dus straks twee honda's een voor me vader en een voor mij
Higherking schreef:Wist je dat ik straks nog een Honda C310s heb met kenteken voor 325 euro en bergen met onderdelen 5 blokjes, dus straks twee honda's een voor me vader en een voor mij
wist je dat men brommer in één keer drie keer zo zwaar klinkt
wist je dat ik me afvraag hoe dat komt
wist je dat juist door de sneeuw naar huis gerede
wist je dat nogal glad
Yamaha rd50m schreef:wist je dat men brommer in één keer drie keer zo zwaar klinkt wist je dat ik me afvraag hoe dat komt wist je dat juist door de sneeuw naar huis gerede wist je dat nogal glad
nee, die zit er nog op,
vanonder in de uitlaat zit een gaatje (juist na de bocht), zou het misschien kunne dat dat eerst dichtzat door roet en nu open is ofzo?
Yamaha rd50m schreef:wist je dat men brommer in één keer drie keer zo zwaar klinkt wist je dat ik me afvraag hoe dat komt wist je dat juist door de sneeuw naar huis gerede wist je dat nogal glad
en, lekker fris aan de vis zeker
motobroek is een zeer goede investering (die heeft speciale bescherming voor de vis )
en, lekker fris aan de vis zeker
motobroek is een zeer goede investering (die heeft speciale bescherming voor de vis )
Wist je dat vandaag een motor opgehaald die terug gevoerd is,
Wist je dat ik er legaal op mag rijden Wist je dat ik nu een motor op me naam heb staan Wist je dat misschien als motor begeleiding mee ga met de volgende meeting.