rise and shine schreef:Dat ik net ben aangereden met de motor!
Ik reed op een 50 weg (voorrang) en er kwam een auto van een oprit af, dat vrouwtje had mij niet gezien en ik ben er vol op geklapt.
Zelf niet al teveel schade, last van mijn voet knie nek en elleboog.
Motor: voorvork krom, tank vol deuken, voetsteun afgebroken, rempedaal krom en gebroken, motorblok vol krassen, spiegels krom, knipperlichten foetsie.
Verder heb ik er nog niet echt naar gekeken. Morgen ga ik hem ophalen.
De auto mist een bumper, geklapte band, radiateur lek, en verder weet ik het niet.
GODVER!
Je bent natuurlijk niet verplicht om voorrang tenemen, ja en als motorrijder ben je extra kwetsbaar soms moet je dat even voelen hoop voor dat je dat niet nog eens gebeurt.
rise and shine schreef:Dat ik net ben aangereden met de motor!
Ik reed op een 50 weg (voorrang) en er kwam een auto van een oprit af, dat vrouwtje had mij niet gezien en ik ben er vol op geklapt.
Zelf niet al teveel schade, last van mijn voet knie nek en elleboog.
Motor: voorvork krom, tank vol deuken, voetsteun afgebroken, rempedaal krom en gebroken, motorblok vol krassen, spiegels krom, knipperlichten foetsie.
Verder heb ik er nog niet echt naar gekeken. Morgen ga ik hem ophalen.
De auto mist een bumper, geklapte band, radiateur lek, en verder weet ik het niet.
GODVER!
Je bent natuurlijk niet verplicht om voorrang tenemen, ja en als motorrijder ben je extra kwetsbaar soms moet je dat even voelen hoop voor dat je dat niet nog eens gebeurt.
owja en jij denkt natuurlijk dat ik niet als een gek heb proberen uit te wijken
ja, en dat had ik toevallig gisteren gedaan en de bende al in geremt
( ik zei 's ochtends; ik MOET vandaag echt mijn remblokken vervangen voor ik een ongeluk krijg maar omdat ik dus langer ben gebleven om die blokken te vervangen ben ik tegen die fijne auto aan gereden )
Arnoute schreef:dat ik nu nog altijd niets gehoord heb van die stomme verzekeraar over die verzamelpolis....
Bestaat dat in BE?? Had van mensen hier gelezen dat dat niet bestaat en ze jaloers waren dat het bij ons wel bestaat..?
@ edwin: hoop dat je iig genoeg vergoeding krijgt, maar vooral dat je er geen lichamelijke klachten aan overhoudt Is echt kudt.
wel ik heb ergens vernomen dat het bestaat??
heb dat gevraagd aan verzekeraar en wat de eventuele voorwaarden zijn... maar heb na 3 weken nog altijd niets gehoord van hem....
morgen eens proberen bij andere maatschappij....
hebben jullie dat ? wat zijn de voorwaarden bij jullie?