Geplaatst: 30 jun 2009, 20:44
klopt en bij de betere bouzaken ook wel
geo schreef:jeroenvans schreef:ik zou voor m10 x 1.25 gaan (fijne draad) anders werkt het niet...Daan1990 schreef:paull schreef:Daan1990 schreef:Weet iemand wat de maat is van de moer die op de bout van de achterbrug gaat?
17
Thx, maar is dat niet een beetje veel? Ik heb m10 en m12 geprobeerd, maar de m10 is te klein, en m12 te groot...
Eindelijk, na 13 interventies iemand met verstand van zaken
geo schreef:jeroenvans schreef:ik zou voor m10 x 1.25 gaan (fijne draad) anders werkt het niet...Daan1990 schreef:paull schreef:Daan1990 schreef:Weet iemand wat de maat is van de moer die op de bout van de achterbrug gaat?
17
Thx, maar is dat niet een beetje veel? Ik heb m10 en m12 geprobeerd, maar de m10 is te klein, en m12 te groot...
Eindelijk, na 13 interventies iemand met verstand van zaken
:lol:rise and shine schreef:geo schreef:jeroenvans schreef:ik zou voor m10 x 1.25 gaan (fijne draad) anders werkt het niet...Daan1990 schreef:paull schreef:Daan1990 schreef:Weet iemand wat de maat is van de moer die op de bout van de achterbrug gaat?
17
Thx, maar is dat niet een beetje veel? Ik heb m10 en m12 geprobeerd, maar de m10 is te klein, en m12 te groot...
Eindelijk, na 13 interventies iemand met verstand van zaken
en hij heeft niet eens een fs1
Dingetje schreef:ik heb mn koppelingsplaten vernieuwd, kan ik nu meteen gaan rijden?
een vriend van mij met een am6 blok zei namelijk dat de platen eerst 24 uur in de olie moeten hangen. geldt dit alleen voor am6 of ook voor mijne?
Roberto.B schreef:hoort bij het bagagerek van fs1 de knipperlichten er door heen en de bevestiging aan de schokbrekers ?
Roberto.B schreef:Roberto.B schreef:hoort bij het bagagerek van fs1 de knipperlichten er door heen en de bevestiging aan de schokbrekers ?
ik heb totaal 4 gaten in het rek
oklim schreef:Nou jeroen ik heb hem los gehaald gesmeerd deed het perfect ik monteer hem weer en wat denk je
Hij laat me weer in de steek gezellig zo,n fs1 je blijft bezig