Niels schreef:Wist je dat zo Halloweenfeest in Basel Wist je dat ik echt de foutste outfit ever heb? .... maar ook een krat Duits bier! Arrrr!
Leuk, je gaat feesten in mijn Motherland!
Daar heb je trouwens geen Duits bier voor nodig. Lekker (het door Heineken overgenomen) Löwenbräu drinken.
Dus voor vanavond: 'En Guete!'
Wist je dat golf geschorst via website van RDW.
23,90, tarief voor 15+
Dat scheelt ook weer verzekering, wegenbelasting, brandstof en slijtage Lekker in brommobiel afraggen deze winter en hopelijk nog erna.
Niels schreef:Wist je dat zo Halloweenfeest in Basel Wist je dat ik echt de foutste outfit ever heb? .... maar ook een krat Duits bier! Arrrr!
Leuk, je gaat feesten in mijn Motherland! Daar heb je trouwens geen Duits bier voor nodig. Lekker (het door Heineken overgenomen) Löwenbräu drinken. Dus voor vanavond: 'En Guete!'
Jazeker! Ben inmiddels al redelijk gewend aan Basel, woon hier nu bijna 2 maanden (op +/- 15 min van Basel).
Geweldige stad! Het is wel erg duur allemaal op het moment, dat is wel jammer.
wist u dat NIX niet graag toegeeft dat er ook meisjes op een brommer rijden ?
zelf dan noemt ie ze knul zelfs als ie het weet .
maar ja je kan het ook zeggen als je het nix vind NIX
Niels schreef:Jazeker! Ben inmiddels al redelijk gewend aan Basel, woon hier nu bijna 2 maanden (op +/- 15 min van Basel). Geweldige stad! Het is wel erg duur allemaal op het moment, dat is wel jammer.
Ja, ik ken Lörrach wel...
Ben je in Basel al in de Bar Rouge geweest?
Wat een uitzicht én stylisch.
Mocht je een keer deze kant opkomen, dan weet ik wel een klein boodschappen lijstje, haha
bajaboy schreef:wist u dat NIX niet graag toegeeft dat er ook meisjes op een brommer rijden ? zelf dan noemt ie ze knul zelfs als ie het weet . maar ja je kan het ook zeggen als je het nix vind NIX
Ik vind het geweldig dat meisjes schakelbrommers rijden en moedig ze graag aan.
Niels schreef:Jazeker! Ben inmiddels al redelijk gewend aan Basel, woon hier nu bijna 2 maanden (op +/- 15 min van Basel). Geweldige stad! Het is wel erg duur allemaal op het moment, dat is wel jammer.
Ja, ik ken Lörrach wel... Ben je in Basel al in de Bar Rouge geweest? Wat een uitzicht én stylisch. Mocht je een keer deze kant opkomen, dan weet ik wel een klein boodschappen lijstje, haha
Bar Rouge is de plek waar we meestal de avond beginnen Als je vroeg genoeg bent dan heb je een zitplek en dan kan je echt prachtig de zon onder zien gaan.
Heel stylish, maar ook zeker niet goedkoop
Wat zijn dan dingen die je op dat boodschappenlijstje zou zetten?
Heb je misschien tips van wat ik echt moet kopen in een Zwitserse supermarkt?