als je s morgens op tijd weg gaat kun je er op tijd zijn hij is toch de hele dag jarig anders neem je broer mee kan die gelijk een ronde kopen voor ons in de kroeg
Aad schreef:Ik weet eigenlijk zeker dat ik er bij ben
Groet, Aad
Oei oei oei! het word nog even spannend aangezien m'n oom en tante bijna 12,5 jaar getrouwd zijn, en heel mischien willen ze nu op de 7e het feest houwe
Zodra ik animo bespeur ga ik een plekje regelen. Ik moet wel iemand hebben die de rit voorrijdt, ik kan niet met de berging voorop rijden. Iemand die de weg kent en de aanhanger wil rijden is wat mij betreft ook ok.
Ik kan wel helpen voorrijden. Ik kan alleen niet en voorop rijden, en alles organiseren en de bezemwagen rijden. Niet tegelijk, tenminste.
Als ie ergens anders georganiseerd wordt, prima, maar dan kom ik als deelnemer, niet als organisator. Ik wil dan indien gewenst wel als adviseur voor de voorbereiding klaar staan. Heb het meeste van de afgelopen 4 jaar nog wel liggen.
NIX schreef:Ik kan wel helpen voorrijden. Ik kan alleen niet en voorop rijden, en alles organiseren en de bezemwagen rijden. Niet tegelijk, tenminste.
Als ie ergens anders georganiseerd wordt, prima, maar dan kom ik als deelnemer, niet als organisator. Ik wil dan indien gewenst wel als adviseur voor de voorbereiding klaar staan. Heb het meeste van de afgelopen 4 jaar nog wel liggen.
ik heb hem nix.
je neemt gewoon een hele lange dissel.
dan kunnen wij er tussen rijden
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;