henkie22222 schreef:Je kan een rollenbank controle wel weigeren geloof ik.
Volgens mij was het zo dat als er geen koelmachine op aanwezig was, je dan mag weigeren. En aangezien tegenwoordig bijna al die dingen zonder koel apparaat komen kun je bijna altijd weigeren.
Dit weet ik niet 100% zeker, moet je maar ff opzoeken als je het precies wilt weten. Ik kan ook niet garanderen hoe moeilijk die agenten gaan doen, je bent ze dan wel aan het ondermijnen en als een agent ergens niet tegen kan is het dat wel.
Hee mensen, laten we niet met z'n allen vanalles gaan roepen wat we denken.
Ik heb nu 3 dagen lang vanalles voor Jens gelezen en opgezocht. Op allerlei fora alleen maar mensen die elkaar tegenspreken en denken dat ze weten hoe het werkt. Bijv om te vragen om een ijkingsrapport, etc. Zonder bewijzen.
Alsjeblieft, kom met procedures en wetsartikelen, niet nog meer geblaat.. Hier kan niemand wat mee en hier kun je ook niet mee aankomen bij een bezwaar.
Wat ik te weten ben gekomen: Het komt erop neer dat er in Belgie bijna geen regels zijn mbt rollerbanken en het echt van de agent afhangt. In Nederland zijn die regels er wel en heb je geen poot om op te staan.