wat wel waar is, is dat wanneer je originele punten steekt, met de juiste afstand van opening gemonteerd, op de juiste blok, het dan wél juist staat.. mr de kans dat de toleranties van de huidige fabrikanten zo klein zijn als vroeger, .. is helaas nog véél kleiner..
ik pak dit jaar wel cristal mee, maar gino heeft er nog ene tegoed misschien kan dieje link van sam bij in de faq ofzo, is voor veel mensen wel handig denk ik.
wat wel waar is, is dat wanneer je originele punten steekt, met de juiste afstand van opening gemonteerd, op de juiste blok, het dan wél juist staat.. mr de kans dat de toleranties van de huidige fabrikanten zo klein zijn als vroeger, .. is helaas nog véél kleiner..
ik pak dit jaar wel cristal mee, maar gino heeft er nog ene tegoed misschien kan dieje link van sam bij in de faq ofzo, is voor veel mensen wel handig denk ik.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
als het een 43mm kop is (eigenlijk voor een 60cc)
heb je een opstaande kant op de kop zitten,
de binnendiameter van die kop is dus 43, terwijl je cilinder maar 40 is.
dit werkt, maar de spoeling is niet ideaal door die rand (ik heb het over die protunakop, met de hele grote vinnen)
je kan die rand gaan afvlakken, en dan een nieuwe verbrandingruimte op 40mm erindraaien, maar das werk voor de draaibank..
een vierkante 40mm kop van een 2RU is vermoedelijk beter, daar kan je die opstaande rand wat afvlakken (schuurpapier op een spiegel of zo) om je verbrandingsruimte wat te verkleinen, maar de diameter is dan tenminste juist..