Tombo schreef:Ik zie daar alleen het nut niet van in. Dat geeft mijn inziens alleen een verkeerd signaal af, zo van dat je hier niet meer welkom bent.
Nee hoor, dat ligt eraan hoe je het vraagt.
Je kunt toch zeggen dat het om opschonen gaat, om vervuiling te voorkomen. Waarschijnlijk dat veel e-mailadressen niet eens meer in gebruik zijn.
En 2 jaar niet inloggen (dus gaat niet eens over niet plaatsen), is best lang hoor.
Plus dat ik denk dat je mensen eraan herinnert/opschudt.. Misschien dat ze dan juist wel weer komen.
ik heb op de veluwe rit foto gestemd omdat dat gewoon een betere groeps foto is
Ik bedacht me dat het gaaf zou zijn om die groeps foto van de meeting in 2007 gebruiken, maar die kon ik niet vinden (die foto dat al die fs1tjes in een rij staan voor de snackbar of de kerk dat weet ik even niet meer)
Tombo schreef:Ik zie daar alleen het nut niet van in. Dat geeft mijn inziens alleen een verkeerd signaal af, zo van dat je hier niet meer welkom bent.
Nee hoor, dat ligt eraan hoe je het vraagt. Je kunt toch zeggen dat het om opschonen gaat, om vervuiling te voorkomen. Waarschijnlijk dat veel e-mailadressen niet eens meer in gebruik zijn. En 2 jaar niet inloggen (dus gaat niet eens over niet plaatsen), is best lang hoor. Plus dat ik denk dat je mensen eraan herinnert/opschudt.. Misschien dat ze dan juist wel weer komen.
maar wat maakt het nou uit of ze wel of niet staan geregistreerd?
Zwepper schreef:maar wat maakt het nou uit of ze wel of niet staan geregistreerd?
Vervuiling van het systeem. Wat Jens zegt: van de 1800 leden, stemmen er 45. Omdat de rest gewoonweg niet op het forum komt. En ik denk dat je mensen ermee kunt triggeren wat vaker te komen, wat me leuk lijkt en in het belang van het forum.