Wss heeft hij dezelfde optimistische km-teller als die van Falko, dat ding rijdt op de teller ook 95 km/h terwijl hij op de digitale teller iets over de 80 km/h gaat
Tombo schreef:Wss heeft hij dezelfde optimistische km-teller als die van Falko, dat ding rijdt op de teller ook 95 km/h terwijl hij op de digitale teller iets over de 80 km/h gaat
want ik reed 1 keer dezelfde snelheid met de motor en dat ging wat harder dan met de brommer op dezelfde weg.
maar die teller geloof ik ook niet echt meer, hij reed wel heerlijk moest ik zeggen trok makkelijk naar zijn top toe, ik heb hem hier nu in 43,5mm boring
Laatst gewijzigd door Triforce op 17 nov 2008, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Triforce schreef:als Tom (PD) idd een ori huygen cil heeft dan kan hij met nog wat kietelen makkelijk harder, maar standaard gaan ze al hard
het is idd wel een snelle cilinder, maar het is niet zo dat je met half gas op 130 zit en nog steeds wheeley's trekt zoals je zei wat je vader had.
ik denk dat ik nu redelijk op de max. zit
welke vertanding heb je ernu onder zitten eigenlijk?? ik heb nu 14/44 en met een totaal verkeerde afstelling gaat hij makkelijk 70, maar ik laat mijn verhalen nu rusten want dan krijg ik toch gezeik, en ik moet wel zeggen dat je 1 van de betere uitlaten eronder hebt zitten, ik zoek eigenlijk nog naar een gebbe pijp van vroeger (expansie) die werken volgens mijn vader optimaal met een Z1 cilinder