Pagina 5 van 8
Geplaatst: 14 nov 2006, 14:51
door edje
ik denk dat het wel helpt, maar dat het niet noodzakelijk is op een niet al te snelle setup(voor snelle fs1s zal het het denk ik goed zijn). anders had yamaha het toch wel standaard gedaan.
als je het toch doet moet je het goed afwerken. moet je er overal niet precies evenveel afhalen ivm onbalans?? of komt dit niet zo precies?
Geplaatst: 14 nov 2006, 17:45
door YamaSam
links rechts is best wel gelijk ja, of je mengsel begint te kolken en gaat het debiet dus naarbeneden...
Geplaatst: 14 nov 2006, 19:45
door fs-ael
Tombo schreef:fs-ael schreef:ik zal es ff naar men 45 mm k-star gaan kijken das wel een leuke cilinder

en al gedaan?
al een keer geprobeerd ik krijg em niet netjes op papier

Geplaatst: 15 nov 2006, 09:42
door Tombo
ik krijg t ook nooit vaak netjes, maar wat ik altijd doe, is gewoon een goed scherp potlood, en als je klaar bent, gewoon op de achterkant de lijnen overtrekken met een pen. Aangezien door al dat krassen het papier de poorten is ingedrukt
Geplaatst: 03 dec 2006, 16:55
door Riemer
Geplaatst: 03 dec 2006, 17:29
door Niels
Wow! Fiks aan geboord etc

Wat is het voor cilinder?
Geplaatst: 03 dec 2006, 18:06
door Riemer
een fs1 cilinder
Geplaatst: 03 dec 2006, 18:27
door Tombo
wooww!!! Als je die ooit eens kwijt wilt, laat maar horen!!!
Mooi gedaan met die extra spoelers, lekker simpel maar werkt perfect!
Respect ook voor degene die er fluitpoorten (die extra uitlaatpoortjes) in gemaakt heeft, ik had er eens naar zitten kijken om 't zelf ook te proberen, maar bij een fs1 heb je daar echt bár weinig ruimte voor!
Geplaatst: 03 dec 2006, 21:57
door harmen251
veel voor betaald?
Geplaatst: 03 dec 2006, 22:21
door Riemer
nee, 30 euro, inclusief verzendkosten. (ps. niet tegen tom zeggen, ivm jaloerzie)
zit een nieuwe zuiger bij.
Geplaatst: 04 dec 2006, 08:05
door Niels

Is het een originele of imitatie cilinder?

Geplaatst: 04 dec 2006, 08:44
door YamaSam
mooi ding! die piston, zitten de gaatjes erin onder het segment?
18,5 voor de uitlaat is is wel superweinig niet?
als hij draait, zal het een nijdig kereltje zijn denk!
Geplaatst: 04 dec 2006, 11:54
door Tombo
ik denk dat dat ding uberhaupt niet trekt onder de 6000/7000 toeren zo te zien

ik zou ook eens gaan kijken naar een andere ontsteking, ik heb zo'n vermoeden dat je contactpunten het niet meer bij gaan houden haha

Geplaatst: 04 dec 2006, 21:40
door fs-ael
dit zie je nooit bij een fs1
super mooi
die extra uilaat poortjes moeten wel heel kort langs de tapeinden gaan

Geplaatst: 04 dec 2006, 22:39
door Tombo
tegen dat probleem stuitte ik dus ook

die ruimte is echt minimaal

als je dit bij een alu cilinder zou doen, zou je denk ik eerder door de cilinder heenboren, dat is allemaal veel gevoeliger