Bedankt, Bas.
Die Mercedes bus komt uit het onderhoudsboekje. Ik heb er wel een ja. Zie project bij overige voertuigen en op foto's van ritten en meetings van afgelopen jaar.
bas schreef:ik raad iedereen aan eerst de boete te betalen maar vervolgens een bezwaarschrift te sturen; graag de resultaten posten want ik ben bezig met een inventarisatie.
Alstu:
Bij die grijze vlekken stond me wat te persoonlijke info voor op een openbaar forum
Ik heb ook nog een bevestiging ontvangen dat mijn beroep in behandeling is genomen.
Zelf heb ik zo'n brief gehad over mijn Tomos 5L. Ik heb ook bezwaar gemaakt (vanuit Spanje waar ik woon; perfect brommerland) maar toen ik mn brommers (heb ook nog een BT50) hier wilde verzekeren bij Guyt waar ik ook mn FS1 heb verzekerd kreeg ik wat vragen over meldcodes en kentekens en de voorwaarden die vermeldden dat betreffende verzekering niet meer dan een half jaar geldt in buitenland, en toen hield alles op; ik dacht dat ik de papieren zou krijgen icm acceptgiro, maar totnutoe niets.
Tja op die manier werken verzeikeraars en overheden met elkaar samen om een heel mooi mafia spelletje te winnen! Geweldsmonopolisten dat ze zijn....grrrr! Maar we blijven in kerstsfeer...
ik ga zo nog maar ns proberen de startmotor uit mn bus te vissen voor renovatie. Succes met je beroep!!!
Bas