Tombo schreef:? Droge of natte koppeling, wat is het nou? Voor een droge koppeling (autokoppeling) heb je kans op slippen.
euh bij een droge koppeling word er geen olie gebruikt slimmerik
ik dacht dat je voertuigentechniek studeerde
Ik bedoel dat als je olie gebruikt die in een motorblok met een droge platenkoppeling normaal gesproken zit, je meer kans hebt op slippen. Natuurlijk weet ik wel dat je met een droge koppeling geen olie hebt, ben niet achterlijk
Tombo schreef:? Droge of natte koppeling, wat is het nou? Voor een droge koppeling (autokoppeling) heb je kans op slippen.
euh bij een droge koppeling word er geen olie gebruikt slimmerik
ik dacht dat je voertuigentechniek studeerde
Ik bedoel dat als je olie gebruikt die in een motorblok met een droge platenkoppeling normaal gesproken zit, je meer kans hebt op slippen. Natuurlijk weet ik wel dat je met een droge koppeling geen olie hebt, ben niet achterlijk
Als je al een hele poos rijdt met een slippende koppeling, slijt je koppeling ook als een gek. Iedere FS1 moet slipvrij te krijgen zijn, of je moet echt extreme gevallen hebben met écht veel vermogen. Maar ik denk 95% van de FS1's heeft dat niet
Tombo schreef:Als je al een hele poos rijdt met een slippende koppeling, slijt je koppeling ook als een gek. Iedere FS1 moet slipvrij te krijgen zijn, of je moet echt extreme gevallen hebben met écht veel vermogen. Maar ik denk 95% van de FS1's heeft dat niet
hij begon vorige week te slippen, met het inrijden van de aangepaste F5B, met 200km begon het
wss slechte immi platen en misschien een beetje kruipolieresten in je carters. mijn fs1 slipt bij koud weer en een koude mototr ook als een gek.(tis dan net een scooter) maar na even rustig rijden ist over, dus ik maak me dr niet zo druk om.
is je kabel nog wel goed, want als die niet goed terug komt ben je ook de sjaak, verder is misschien het veertje van het wormpje eraf of te slap
ik heb echt alles na gekeken alles is verder nog goed en het veertje ook, de koppelings platen heb ik van T-hansen, die zitten ook in mijn 2ru blok en die doen het perfect, maar waarom deze het dan niet goed doen weet ik dus ook niet