
Begaaide sleutelwerkfoto's
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14485
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
o hij mag toch weten dat jij hem voor de helft hebt doorgezaagd. hahaha
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14485
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
nou met zon vat en 1 pak sigaretten heb ik een avond schik
wel in mijn eentje dan

wel in mijn eentje dan

moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Berichten: 9209
- Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
Yamaha rd50m schreef:haha, en das zonder topsnelhede![]()
![]()
mss best alles wat verstevigen voor de het cirquit op gaat?
ben er ook over aan't denken, tijdens het koppelen trekt alles fameuse snuiten!
als het blok scheurt ben ik genegerd..
ook hardere bussen in de achterbrug zouden geen overbodige luxe zijn..
when men were men, and helmets were for divers
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1984
- Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
- Locatie: Tuitjenhorn
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
jonnotje schreef:haha, gaat lekker sam, maybe toch maar een buizenframe? is dit gewoon met 16mm
spruitstuk is 16.5 en de carb is de naar 17mm opgeboorde..
ik was net bijna klaar om er de 20mm onder te sjassen!

wel vermelden dat er maar één beugel opstond, dus met twee stuks zal het steviger zijn..
enkele kruisen tussen de beugels is geen overbodige luxe...
en dat raceframe, nagebouwd in carbon zal ik ook maar vergeten

when men were men, and helmets were for divers
-
- 7500km gereden
- Berichten: 9209
- Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12
kan me haast niet voorstellen dat dit komt doordat de motor te veel vermogen heeft
er komt pas spanning op de blokbeugels te staan, als het buigt (het frame moet als het ware bol of hol gaan staan)
bovendien werden er op onze frames tot 100cc (??) blokken gemonteerd, jij hebt dan mischien meer vermogen, maar denk dat die meer koppel zullen hebben

bovendien werden er op onze frames tot 100cc (??) blokken gemonteerd, jij hebt dan mischien meer vermogen, maar denk dat die meer koppel zullen hebben

-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
lijkt me een goede redenering, maar de toerentallen verdienen extra aandacht,
het is niet de grote kracht, maar de hoge frequentie die de meerkracht geeft denk.
Laatste ontdekking is ook, dat de onderste blokbout waar de pootjes normaal opstaan, los stond. De blok werd dus onderaan enkel gedragen door de beugel, goei trek, en nijdig korte trillingen geven dan deze breuk volgens mij
ik ga de nieuwe dempen denk
het is niet de grote kracht, maar de hoge frequentie die de meerkracht geeft denk.
Laatste ontdekking is ook, dat de onderste blokbout waar de pootjes normaal opstaan, los stond. De blok werd dus onderaan enkel gedragen door de beugel, goei trek, en nijdig korte trillingen geven dan deze breuk volgens mij

ik ga de nieuwe dempen denk
when men were men, and helmets were for divers
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer: