snelheid
hoe kan het nou dat julie zo hart kunne en ik niet ik heb 60cc 16mm roteerende inlaat ( standart ) en tegen wint trekt hij het gewoon niet en wint mee zit ik in zijn overtoeren ( hij klapt dan bijna uitmakaar van de toeren ) 11000 toeren drijtie dan
en in zijn vrij 13000 hoe kan het dan dat ik dog geen vermoogen heb hij loopt goed hij is snel op toeren in mijn 1 trektie met gewigt van gater op het agterwiel maar in mijn 4 trekt hij het al niet bij een swak wintje tegen
hoe kan dat

hoe kan dat

- Triforce
- 2500km gereden
patrick de weerdt schreef:hoe kan het nou dat julie zo hart kunne en ik niet ik heb 60cc 16mm roteerende inlaat ( standart ) en tegen wint trekt hij het gewoon niet en wint mee zit ik in zijn overtoeren ( hij klapt dan bijna uitmakaar van de toeren ) 11000 toeren drijtie danen in zijn vrij 13000 hoe kan het dan dat ik dog geen vermoogen heb hij loopt goed hij is snel op toeren in mijn 1 trektie met gewigt van gater op het agterwiel maar in mijn 4 trekt hij het al niet bij een swak wintje tegen
hoe kan dat
het trekken kan je (misschien) verhelpen door een snelle schijf erin te zetten, en welke vertanding heb je
Triforce schreef:patrick de weerdt schreef:hoe kan het nou dat julie zo hart kunne en ik niet ik heb 60cc 16mm roteerende inlaat ( standart ) en tegen wint trekt hij het gewoon niet en wint mee zit ik in zijn overtoeren ( hij klapt dan bijna uitmakaar van de toeren ) 11000 toeren drijtie danen in zijn vrij 13000 hoe kan het dan dat ik dog geen vermoogen heb hij loopt goed hij is snel op toeren in mijn 1 trektie met gewigt van gater op het agterwiel maar in mijn 4 trekt hij het al niet bij een swak wintje tegen
hoe kan dat
het trekken kan je (misschien) verhelpen door een snelle schijf erin te zetten, en welke vertanding heb je
ik zal eens effe kijken

Triforce schreef:zet je vertanding wat lichter dat zou het meeste helpen als je meer kracht wilt hebben voor tegen de wind in
dat heb ik ook geprobeert tant wiel 13 op 44 en tantwiel 13 op 41 en tantwiel 12 op 44 en 41 maar dat maakt alemaal niet uit ik heb ook tantwiel 15 op 44 ge hat toen lieptie mooi 85 en kon ik tegen wint aleen in mijn 3 rijden ( 65km/h )
- Triforce
- 2500km gereden
die hebben veel kracht onderin en boven in niks, behalve als je hem hebt aan gepast, ik heb zelf ook een f5b was eerst 50cc maar ik heb hem oplaten honen naar 43mm maar die loopt wel goed en zo'n 80 met de vertanding 14/44 en ik heb hem zelf nog wat aangepast, de uitlaat poort naar 25mm en de cilinder zelf afgevlakt met 1mm en deze loopt echt super
Triforce schreef:die hebben veel kracht onderin en boven in niks, behalve als je hem hebt aan gepast, ik heb zelf ook een f5b was eerst 50cc maar ik heb hem oplaten honen naar 43mm maar die loopt wel goed en zo'n 80 met de vertanding 14/44 en ik heb hem zelf nog wat aangepast, de uitlaat poort naar 25mm en de cilinder zelf afgevlakt met 1mm en deze loopt echt super
zou jij / u mij daar mee kunnene hellpen musgien

mag harder en sneller maar het loopt vedder goed aleen veel te langzaam al mijn vrieden rijden tegen de 85 en mijn brommer wilt gewoon niet