dan heeft hij het niet aangestoken nadat hij zelfmoord heeft gepleegd, aansteken is namelijk een fysieke handeling en doelbewust. en zou het moeten zijn als: nadat de man zelfmoord had gepleegd is door zijn sigaret het huis in brand gevlogen, is nog steeds niet aansteken
Wiking schreef:dan heeft hij het niet aangestoken nadat hij zelfmoord heeft gepleegd, aansteken is namelijk een fysieke handeling en doelbewust. en zou het moeten zijn als: nadat de man zelfmoord had gepleegd is door zijn sigaret het huis in brand gevlogen, is nog steeds niet aansteken
Na 4 seizoenen in ieder geval niet meer. Op een bepaald moment zullen er ook alleen nog maar zombies zijn, want iedereen gaat immers een keer dood. En dan is er een probleem, want zombies eten geen andere zombies, waarom weet ik niet, maar misschien omdat het vlees niet vers is ofzo, en dus is er geen eten meer voor de zombies als er alleen nog maar zombies zijn... en dan gaan ze dood... maar dat kan niet, want dat zijn ze al... al met al erg verwarrend voor een normaal denkend mens .
Ik sluit me aan bij Wiking. Je wilt het ook gewoon blijven volgen. Maar het niveau van het eerste seizoen wordt niet meer bereikt (maar dat is idd bij bijna alle series).
Dexter heb ik een paar afleveringen van gezien maar heeft mij nooit wat gedaan eigenlijk dus kan ik daar niets over zeggen. Op het moment is the walking dead eigenlijk wel de serie die ik volg, sommige afleveringen moet ik helemaal zien andere kan ik regelmatig even wat te drinken bij pakken maar blijft wel leuk