een Rev-it Sillica leren motorjas bij kalsbeek motoren:
Van Grolsch krijg je geen hoofdpijn alleen van heineken
Leuk jasje, kalsbeek motoren zijn alleen de grootste oplichters, prijzen alles veelste duur, motoren die ze heel goedkoop inkopen (in amerika) verkopen ze veelste duur, een krukas voor de RS100 was bij hun 350 euro en konden hem via JMPB (bleek achteraf) dat wij hem voor 175 euro konden halen
Amerikaanse SR500 uit '78 met 13.000 mijl op de teller voor 400,-, inclusief kenteken met blauwe plaat. De kop schijnt grote kleppen te hebben en op deze uitvoering zit achter een schijfrem.
Gisternacht op de oprit van de verkoper de vorkpoten eruit getrokken om alles in de cherokee te proppen. De remmen zitten vast, dus dat wordt even prutsen. Tank en zadel zijn nog perfect, want altijd binnen bewaard. De rest is zoals je kunt verwachten na dik 10 jaar in een onverwarmde garage. Banden keihard, accu is nu een droog type, vliegroest, etc. Ik kon hem niet laten lopen en was net de eerste, er waren er meer erg in geinteresseerd.
Ben helaas vergeten plaatjes te maken van deze actie.
Nee, m'n schuurtjes klappen bijna uit elkaar. Het is echt te erg. M'n vriendin wordt al kwaad als ze haar fiets wil pakken (gelukkig fietst ze bijna nooit). Ik kom een andere keer wel langs. Had nog iemand bij me en het was knap laat. Ik vertrok om 1 uur, maar ik was niet van plan om dat ding een paar dagen te moeten laten staan met het risico dat een ander ermee vandoor ging.