Ja, ook foto's van bloemen in een zonnige weide.. Die mensen hebben het thema niet zo begrepen (lees: niet gelezen)
En idd slechte telefoonfoto's enzo.
Ach, wel grappig dat iedereen gewoon mee kan/mag doen.
Wat betekenen de velgmaten 1.4 1.6 1.8 etc?
Had het opgezocht, en zouden inches moeten zijn. Maar iemand mailt mij zojuist terug dat dat niet zo is, omdat die persoon verschillende breedte velgen heeft met dezelfde maat. Ofzoiets.
(En nog even stemmen op mijn foto!! Hoogste heeft er 200, en ik zit bijna op de 100........)
velgbreedte zegt niets over de band die er op kan (bijna niets he )
je kan op een velg een grote band zetten (lees breder ) dan de velg is > maar ook smaller .
fs1 heeft het toch ook (geen dx) voor is 1.2 achter 1.4
Hij had het over "de velg, aan de kant van de spaken, dus niet de band".. En wilde dus niet geloven dat dat inches waren, maar jullie bevestigen wat ik gevonden had, en hem vertelde. Vage vent. (iemand die mijn dt velgen wil kopen bij een bepaalde breedte.. zijn huidige is ook 1.60, maar hij wil het zeker weten.. )
Ik ben heel slecht met elektronica, dus ik heb een vraag Ik heb net de knipperlichten van mijn bamidax vervangen voor LED-lampen, alleen als ik nu het knipperlicht aanzet (ongeacht naar links of naar rechts) begint alles tegelijk te knipperen komt dat doordat die LED-lampjes minder Watt zijn en de clignoteur en de rest van de elektronica begint te flippen?