Wat heb jij vandaag met of op een brommer gedaan v4.0
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 2500km gereden
Zwepper schreef:onder me schoolbrommer ff een homoet gedaan om te kijken hoeveel het scheelde
setup is voor de rest helemaal origineel maar het geluid van een homoet is wel vet !
en op top scheelde het tog een kmer of 5
had ik ook..
geluid was echt vet.. top maar iets van 5 km harder..
moet alleen nog een uitlaat klem vinden (tussen me bocht en me demper)
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
- Zwepper
- 2500km gereden
reddevil schreef:Zwepper schreef:onder me schoolbrommer ff een homoet gedaan om te kijken hoeveel het scheelde
setup is voor de rest helemaal origineel maar het geluid van een homoet is wel vet !
en op top scheelde het tog een kmer of 5
had ik ook..
geluid was echt vet.. top maar iets van 5 km harder..
moet alleen nog een uitlaat klem vinden (tussen me bocht en me demper)
ja naja binnekort maar is beetje spelen met de bocht
is gewoon een universele homoet ding dus zelf een beun beugel gemaakt
hb hem niet eens afgesteld was gewoon ff om te kijken wat het deed
morgen gaat hij eronder vandaan en binnekort plant ik hem netjes onder mijn groene

- Jeti
- 17500km gereden
Monkeymadness schreef:alle zooi bij elkaar gelegd wat verchroomd gaat worden...:
Houdt het ooit op, wanneer is dat ding een keer "af"?
Zo komt die Mobylette er nooit natuurlijk. En die FS1 al helemaaaaaaaaaaal niet

Tip:
Zet dat ding in de zwarte hammerite en ga je moto rijbewijs halen ofzo met daarbijhorend voertuig

Jeti schreef:Monkeymadness schreef:alle zooi bij elkaar gelegd wat verchroomd gaat worden...:
Tip:
Zet dat ding in de zwarte hammerite en ga je moto rijbewijs halen ofzo met daarbijhorend voertuig
vanmorgen een keer gedouched, en de douchegel die ik gebruik vond ik ook wel een errug dik kleurtje hebben!

dus dan word het waarschijnlijk candy oranje, met flakes erin die aan 1 kant geel, en aan de andere kant rood zijn...

-
- 7500km gereden
Monkeymadness schreef:Jeti schreef:Monkeymadness schreef:alle zooi bij elkaar gelegd wat verchroomd gaat worden...:
Tip:
vanmorgen een keer gedouched, en de douchegel die ik gebruik vond ik ook wel een errug dik kleurtje hebben!:
dus dan word het waarschijnlijk candy oranje, met flakes erin die aan 1 kant geel, en aan de andere kant rood zijn...
nu kan je er weer twee maand tegen

Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
Rondje gereden in het avondzonnetje. Toen weer hetzelfde probleem als een tijdje geleden gehad: stationair lopen maar te zwakke vonk om mee weg te rijden. Weer de ngk eruit champion erin en naar huis geprutteld. Kan m'n punten wel weer gaan schoon vijlen en kijken of dat het oplost. Anders nieuwe punten