Camiel schreef:iemand ervaring met het opnieuw instaleren van je hele PC ? Dus Windows opnieuw erop?
Ik ben al een backup aant maken van dingen die ik wil behouden. maar moet ik zo veel mogelijk deinstalere??
iemand tips?
probeer eerst maar de cd erin te douwen als je er niet zo heel veel verstand van hebt, dan opnieuw opstarten
en anders je bios aanpassen dat hij vanaf je cd moet opstarten
en dan kun je je hdd formatteren en windows er opnieuw opzetten
klik klik klik een kind kan de was doen
Ja, da's wel zo handig.
Of je moet verschillende partities maken. Dan heb je je windows op je C staan, en je data op je D. Als je hem dan opnieuw installeert, installeer je alleen je windows C opnieuw en blijft je data D bestaan.
Camiel schreef:iemand ervaring met het opnieuw instaleren van je hele PC ? Dus Windows opnieuw erop?
Ik ben al een backup aant maken van dingen die ik wil behouden. maar moet ik zo veel mogelijk deinstalere??
iemand tips?
probeer eerst maar de cd erin te douwen als je er niet zo heel veel verstand van hebt, dan opnieuw opstarten en anders je bios aanpassen dat hij vanaf je cd moet opstarten en dan kun je je hdd formatteren en windows er opnieuw opzetten klik klik klik een kind kan de was doen
mits het kind weet waar het knopje van de wasmachine zit...
Tof !!
Ik heb wel eens in zo eentje mogen rijden, dat was echt masterlijk!
En al helemaal omdat ik net mijn rijbewijs had Alleen die 1:2 op gas is een beetje jammer